Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-12-21 11:34:44 följande:
    Bla bla...

Arnstedt är långtifrån den enda som konstaterat att SD är fascister, dock. Så även om du kan rata honom så är det bara en i mängden.
    Visa mig en enda statsvetare eller historiker som påstår att SD är nyfascister. Du kan inte hitta det.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-21 11:44:30 följande:
    Jag KÄNNER en statsvetare som tydligt anser att SD är fascister. Så visst fasen kan jag hitta!
    Jaha, du känner en statsvetare. Och jag känner en statsvetare som tydligt anser att SD är ett demokratiskt parti och han är inte den enda statsvetaren som tydligt anser det. Jag kan till och med hänvisa med källor från statsvetare som anser det.

fof.se/artikel/forskarna-ar-eniga-sd-ar-inte-fascister
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Har Ulf Lundell börjar supa igen? Jag undrar eftersom han kommer förbjuda "Öppna Landskap", om SD får över 20%. Bara det är ju SD värd en röst för. 

Sen råder det delade meningar om "Öppna Landskap" i själva verket är ett plagiat från "Hör hur västanvinden susar" av Lars August Lundh.

• Gert

Så har ytterligare en sverigedemokrat blivit misshandlad utanför sitt hem.

goteborg.sverigedemokraterna.se/

• Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-12-21 19:00:19 följande:
    Om det stämmer så är det för jävligt.

Vad anser du om alla tiggare som blir angripna och de muslimska kvinnor med slöja blir angripna och misshandlade?
    All form av kränkningar och misshandel är oacceptabelt. Vilka muslimska kvinnor har blivit angripna och misshandlade, förutom av sina män?
  • Gert
    Vilka muslimska kvinnor har blivit angripna och misshandlade av andra än sina män?
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-12-21 19:53:55 följande:
    Så du menar att det är okej att om muslimska kvinnor blir misshandlade av sina män?

Här är några länkar på Google:

www.google.se/search&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv&client=safari
    Jag skrev just att all form av kränkningar och misshandel är oacceptabelt. Hur kan du då få det till att jag tycker att det är okej?

Tror du att det är sverigedemokrater som misshandlar muslimska kvinnor? För övrigt var den så kallade slöjmisshandeln i Farsta falsk.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-12-21 20:35:13 följande:
    Eftersom du kände dig tvungen att beskriva det som att muslimska kvinnor endast blir misshandlade av sina män så marginaliserat du våldet som utövas av rasister, dvs hatbrott. därav min fråga.
    Du menar att muslimska kvinnor blir misshandlade och till och med dödade av icke-muslimer i Sverige? 
Svar på tråden Varför hatar folk SD?