Varför hatar folk SD?
Du tar ju inte åt dig av vad man skriver.
Men förklara varför du anser att Zlatan är en invandrare, jag tror nämligen inte att du kan ge mig ett ickerasistiskt svar.
Du tar ju inte åt dig av vad man skriver.
Vi får mer resurser till att ta hand om de som finns i landet. Vi kan bygga skolor, fler dagisplatser, fler lekplatser, bättre svenskundervisning, bättre utbildning.
Ja, på sikt. Då det enbart är en avkomma av de friktioner vi har i samhället.
Det går så bra med invandringen och integrationen att vissa kommuner inte kan säkra barns skolgång.
www.svt.se/nyheter/nyhetstecken/skolgang-ingen-garanti-for-flyktingar
Men det är ju bra?
Märks att centurione är Sd-politiker, hen stoppar huvudet i sanden och undviker att bekänna färg :)
En förutsättning för att flyktingar ska kunna integreras är att de inte är för många...så enkelt är det.
Sen frågar jag mig varför du skulle tycka att det vore viktigt med integration. Du vill väl ha 'mångkultur', d.v.s. när olika kulturer lever parallellt på en viss plats; alltså raka motsatsen till integration.
Med andra ord är det politikers fel att vi nu har en situation som vi har.
Välkommen tillbaka centurione ;)
Jag saknade ditt svar på vad som gör att tex Zlatan inte är svensk enligt Sd och varför det är så viktigt att poängtera just det.
Centurione, varför fortsätta stoppa huvudet i sanden? Jag menar att Sd är en hög rasister och du tycks rätta dig in i ledet. Varför inte ta chansen och bevisa motsatsen??
Eftersom du och många andra är troll som skiter i fakta. Det spelar ingen roll hur många gånger man motbevisar er, ni kommer ändå hålla på att trolla om att SD är rasister.