Varför hatar folk SD?
Det har ju batikhäxe-idolen Zlatan sagt massor med gånger, att han ska tysta media.
Och även du borde förstå att det är en viss skillnad mellan en högt uppsatt politiker som vill ha makten över Sverige och en fotbollsspelare..
Det har ju batikhäxe-idolen Zlatan sagt massor med gånger, att han ska tysta media.
Nu är det inte jag som skriver regelverket, men jag tycker personligen att det ska krävas mycket för att slita ett barn ifrån ett hem där det redan är rotat och trivs.
Behövs det? Du som hyser sån idolatri gentemot Zlatan borde väl veta att han har bojkottat bl.a. Aftonlögnen...det är ju det Sd gör numera ibland. De ställer inte alltid upp för att media kallar. När man har en position kan man nonchalera media.
Men för er batikhäxor är väl Zlatan nån slags halvgud. T.o.m. folk som aldrig varit på fotbollsstation dyrkar ju Zlatan, för att han förkroppsligar deras våta drömmar om s.k. mångkultur (d.v.s. ingen kultur alls).
Ni miljöpartister är märkliga. Å ena sidan vill ni bevara naturen, allt naturligt i floran och faunan, men när det gäller människan, så ska skattebetalarna finansiera homosexuellas barnalstring via in vitro-graviditeter och suurrogatmödraskap, och könsbyten för psykiskt störda individer, vilka snarare borde behandlas med psykofarmaka och terapi!
Hur "naturliga" är dessa saker?
Men sen, när några vargar skjuts, då går ni i taket och börjar snacka om vargens "naturliga habitat".
Nu hungerstrejkar flyktingarna på asylboende. De tycker bl.a, att det är för långt till livsmedelsbutiken (där det skulle handla för skattepengar):
www.unt.se/uppland/uppsala/hungerstrejk-pa-asylboende-3440038.aspx
Jag tror inte våra politiker inser problemen de (politikerna alltså), skapar.
Fast det står ingenstans att biologiska barn ska omhändertas, för att föräldern flyttat ihop med en samkönad person. Att omhänderta barn är ju ett mycket större ingrepp än att inte låta ett par eller en individ få skaffa sig barn från början.
Nej, det är väl klart att det inte är föräldrarnas fel om barnet mobbas - men samtidigt måste man inte BJUDA på avvikandefaktorer, heller. Och detta är speciellt viktigt när det gäller adoptivbarn, eftersom de redan ofta är sköra då de har traumatiska separationer och kanske vanvård på barnhemmet bakom sig. Många gånger blir adopterade pojkar mindre och klenare än svenska pojkar och får svårare att försvara sig av den anledningen. Sådant måste man ha i åtanke, eftersom barnets bästa ska komma i första hand. Inte vuxnas önskningar.
Man kan inte heller riktigt jämföra övervikt, hudfärg, dialekt och annat med homosexualitet. På grund av att motståndet mot homosexuella oftast har andra orsaker än bara att folk har lust att mobba någon. Många är t.ex. av etiska, moraliska eller religiösa orsaker (tänk bara på alla muslimer och katoliker som bor här i landet!) emot homosexuella förbindelser, och självklart kommer detta under barnets uppväxt att spilla över på barnet också på olika sätt.
Idag körde jag en 200 kilos "dam" som tyckte att Jimmie Åkesson kunde dö. Hon var nog en stereotypisk SD-hatare från Östermalm.