-
Gud va mycket man inte vet, det är en hel djungel det här. Tack för svar.NinaCamilla skrev 2014-01-26 12:01:28 följande:Frk röd: jag har överaktiv immunförsvar och då tror grekiska läkare (och i andra länder än Sverige) att intralipid näringslösning hjälper mot det. Det är inte medicin utan används i Sverige vid anorexi och cancerpatienter att de får näring. I infertilitetsbehandlingar är det ganska vanlig i Grekland innan har autoimmuna sjukdomar.
-
Jenkis, när är det tänkt med ET för dig? Har för mig att slemhinnan bör vara minst 8 mm vid transfer så förhoppningsvis hinner din växa till sig lite mer innan det är dags. Lycka till!!
-
Håller tummarna för dig NinaCamilla. Skriv gärna under resans gång och berätta hur det går.
-
Jenkis: härligt att "den lilla" är på plats. Lycka till med ruvandet.
NinaCamilla: härligt att äntligen vara på gång. Stort lycka till. -
Tar du några tilläggsmediciner Jenkis? Typ kortison och blodförtunnande?
-
Jätteroligt NinaCamilla! Håller tummarna för dig. När började du med prednisolon och vilken dos?
-
NinaCamilla: tack för info om prednisolon. Ska du ta antibiotikakur också?
Jenkis: hoppas du kommer få se ett stark streck på testdag.
Lycka till alla ni andra som är på gång eller ruvar! -
NinaCamilla: min klinik tyckte inte det var nödvändigt med antibiotika. Jag hade gärna tagit det också eftersom många här på forumet har använt det och det verkar gett bra resultat. Jag kommer också använda klexane, högre dos denna gång. När börjar du med klexane? Förra behandlingen började jag inte med blodförtunnande förrän vid insättning, men nästa behandling har jag tänkt börja några dagar innan transfer oavsett vad kliniken tycker om det.
-
Grattis till plusset Jenkis! Vilken underbar start på veckan.
-
Stort grattis villsågärna38. Så fantastiskt!! Plötsligt händer det :)