• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Nu i Aten

• Redan47

Ja det är nervöst!!!

Jag gjorde en vaginal sköljning m östrogen idag. VUL mätte 6.4mm. Det som känns bra är att jSg har god tid på mig här nere denna gång. Nästa besök onsdag. Gör en solosem i väntan på fet och efter när den nu blir. Eftersom jag har god tid kommer jag inte göra en transfer på mindre än 8mm.

• Redan47

VUL måndag:6.4mm - vag östrogen sköljning.

VUL idag onsdag: 7.1mm , ytterligare skölj.

På fredag ny mätning ich datum planering för FET. Känner av allt östrogen i blodet... Mår upp ich ner ich neråt nästan deppig. Gråter för allt.

Fick bra nyheter för mig att min man kommer ner!!!! Hans jobb resa blev inställd!!! Gud hör bön ibland , eller hur. Nu ska han oxå höra att jag vill det tar sig denna gång!

• Redan47
    NinaCamilla skrev 2014-09-03 16:50:22 följande:

Oh vad lycklig jag blir att din man kan åka ner och att din slemhinna svarar så bra på sköljning. Då blir det insättning nästa vecka?

Ja jag vill vänta m transfer till tidigast ti-on.

Nina, vad fick du för resultat på mätningen denna gång, du nämner den var sämre. Kom ihåg att om det känns bättre m nedregler för dig, påverka det så. Peny lyssnar ju.
  • Redan47

Då är du nära transfer igen!!!! Din slemhinna verkar inte vara din akilleshäl på denna resa. 8-12mm visar vet undersökning ger bäst utdelning för positiv grav test. Det kommer du garanterat få! Hipp hipp hurra.

Denna gång är det lite löpande band. Jag är ju bara där för att lägga upp mig i 15min. Men alla är så personliga och vänliga, känner mig välkommen ich jag passar på att wifia så mkt det går när jag väntar.

• Redan47
    villsågärna38 skrev 2014-09-03 20:17:10 följande:

Oh Redan va roligt att höra att din slemhinna växer till sig så fint! Och att mannen kommer ner. Stora kramar och lycka till nu!!

NinaCamilla, 7 mm på 6 dagar är väl inte så tokigt? Man brukar ju behandla 12-14 dagar om man kör utan nedreglering så då hinner du ju def få en fin slemhinna innan transfer. Kram

Nina: precis som villsåg säger . Du har gott om tid flr din fina hinna! Ja peny kör efter cykeln, alltså transfer efter ÄL det blir ju efter 14dgr (för mig). Nedreglerad ingen skillnad eg, det är hinnan som styr, ich fertilitetsfönstret kan manipuleras, men peny vill inte vi går för länge att hinnan blir sk gammal.

Roligt att du äntligt är förbi dina utomkveds. Känns så bra i min mage ska du veta. Blir lycklig P dina vägar.

Ja på fredag tror jag han kommer!!! Super dyr flygbiljett ;( men det struntar jag i! Jag vill ha honom nära NU. Känner mig som en tonåring;) jag är förälskad i min man så det gör ont ibland.
  • Redan47
    NinaCamilla skrev 2014-09-04 12:16:31 följande:

Redan: nu bestämmer vi helt enkelt att frysisar fäster sig att du och jag kan träffas på mammaledighet nästa år! smile1.gif igår var jag på läkare här och min TSH har skjutit i höjden. Nu ska jag öka dosen igen. Inte undra varför har jag varit orkeslös.

Japp! Beslutet fattat!

Bra du har koll på tsh. Jag knaprar lite förebyggande var 2.7 förut. Mår kännbart bättre m levaxin.

Imorgon nu vul rapport.

Kram!
  • Redan47

Kallimera! Idag 7.4 och 8.1mm. Nu ni börjar det likna något. Penny vill ge den några dagar till. Så på måndag start m progestoron och nästa fredag FET. Underbart samtal med uppmuntran ge inte upp dina drömmar. Och ha en njutfull vecka med min man, salta bad, glas vin, sol sex , ja ta in allt det härliga i livet!

Jag är inte galen, östrogen nivåerna gör mig förvirrad! Nu känns det mycket bättre, allt! Jätte kram till E alla!

• Redan47
    Frk Röd skrev 2014-09-05 21:43:08 följande:

Heja Redan! Nu ska det banne mig ta sig denna gång. Lycka till!!

Hur ser det ut för dig? Var befinner du dig i processen nu? Kram nu nedräkning;)
  • Redan47
    Jag är bara jag skrev 2014-09-10 16:40:08 följande:

Vi har bestämt oss om den klinik vi nu tittar på vill ha oss. Mycket dyrare,men högre chans. Vi får väl se... Har åldersnoja till tusen,maken ännu mer eftersom han verkligen hoppats på barn före 50,det hänger på ett hårstrå nu...

Strunta i åldern - om så svårt känner igen känslan! mEn , männens sits är ju inget som någon bryr sig typ om...! Fokusera på bebis verkstad. Skönt ni är två i processen. När vi väl har våra bebisar... Finns inte ålders nojan;)) kram
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014