Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Det är bra att bli blötare och de flytningarna är tecken på ökat östrogen . Vagg du kommer ta är progestoronet. Fortsätt nu att ta 2tabl av östrogenet oxå vaginalt!!!!
Det är bra att bli blötare och de flytningarna är tecken på ökat östrogen . Vagg du kommer ta är progestoronet. Fortsätt nu att ta 2tabl av östrogenet oxå vaginalt!!!!
Redan-är det vanliga Progynon tabletter som man oxså kan använda vaginalt?Eller är det utrogest?
Grattis grattis grattis Bullen! Nyfiken, hur mkt hade slemhinnan utvecklats?
Bullen- grattis till en bra utdelning! Det ska väl räcka till syskon FET försök oxå?
Nina: ändå skönt att det händer något och rullar på även i våra uppförsbackar. Känner det nu, väntar på mens om några dagar och sedan vänta igen..... Liksom inget som händer.
Tack snälla ni för att ni ger mig hopp. Nu försöker jag sysselsätta mig i 16 dagar tills testet ;)
Bullen hur har gravtest gått? Och bara jag?
Grattis dream! Bullen då hoppas vi På plus fredag! Vilken ruvardag är det då? Satte du in 2-3dgr?5dgr?
Bullen: grattis! Tidigt test den 13 m 2dgrs. Klart det är plus imirgon oxå!!!!! Kram
Nina: hej hjärtat! Är du full lite fortfarande? Depp drop efter sövning, du är känslig nu. Bra att fp visshet m hysto än att genomgå en med noll resultat. Hoppas detta kan hjälpa för kommande plan.
Jag känner igen din förtvivlan ich hoppet som dalar. Det ska gå!
Imorgon är det dags flr VUL sim jag förträngt . Lyckades flaxa till rn tid i Nacka. Klippan till gyn stt ställa upp. Tyckte det va en evighet till VUL, helt plötsligt var det redan dags för ÄL . Hoppet är stt behandlingen efter hysto påverkat slemhinnans utveckling nu i naturlig cykel . Därefter får vi se hur ich om fortsättning följer ...
Jätte kram! Skulle gärna gjort dig sällskap i Aten.
Vad roligt!!!!! Grattis igen Bullen. Nu har du en bulle ugnen oxå :)