• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Jag: du låter hoppfull oh gladare, det är skönt att höra. Det är klart du hinner transfer före jul...

• Redan47

Jag har 100mg utrogest kvar sedan tidigare, sedan har jag progestoron Mic, köpte utrogest på kliniken serum senast.

Men kan du inte köpa där så det ränker till v 12? Jag kommer köpa på mig fylla på. Utrogestan preparaten är bra då de är bioidentiska. JSg tar de enl anvisning vaginalt.

• Redan47

Ninacamilla: ja passa på köp det du behöver! Självklart är du gravid! Kram, jag åker på onsdag. Typiskt att vi åker om varandra ;)

• Redan47

Villsågärna: hoppas det blir bebis inatt! Lycka till! Kram

Imorgon bitti, idag, avgång Aten.

• Redan47

Nina, ja vet, även om vi vet att det inte är någon ide, så känner vi efter.... Skit i det! Ha skönt o gravid nu till TD! Kram

Villsågärna, då är det kläckt snart ;) jag gick en dag, små värkar, kände att ikväll blir det. När jag väl tog mig till BB, och framme där, klart på 30min. Hade TNS på mig hela dagen typ. Hade bestämt mig att föda "smärtfritt" utan smärtstillande droger. Så blev det! Måne och allt m bägge barnen. Tänker på dig nu! Kram kram

• Redan47

Efter hysto igår, mår jag fortfarande inge vidare efter narkosen. Blir alltid tagen efter narkos , men denna gång rekord. Läste på Google att det kam sitta i t48h. Jag fick inte lämna sjukhuset förrän kl 18. Gjorde gå försök när ja tyckte jag kunde få ta mig hem till hotell. Men icke.... Gå och lägg dig! Varje gång jag la mig somnade på två röda och sov ytterligare timme till de kom in igen och prata m mig. Idag är jag svullen, ser ut som allergichock i ansiktet, påsar över o under ögon, händerna fick knappt av ringarna inatt, de gjorde ont. Nu ska jag ta mig till kliniken som jag fick hoppa över igår. Mannen vill att jag stöttar Greklands arbetslöshet och tar taxi. Är vinglig fortf känner mig svag . Ätit en stor frukost med allt!

• Redan47
    Jag är bara jag skrev 2014-10-15 16:08:59 följande:

Imorron ska jag på UL för att kolla slemhinnan. Om allt ser bra ut börjar jag med progynon direkt och kan förhoppningsvis göra ET före jul! Drömmer

Det är bara mitten på oktober och du pratar jul, jo allt just nu är före jul. Vill du vänta till slutet på dec att göra ET? Förstår inte riktigt...?
  • Redan47
    NinaCamilla skrev 2014-10-15 21:36:03 följande:

Redan: Jag känner mig gravid men sista sprutan tog jag i fredags. Ömma bröst, metalsmaken i munnen, mensvärk liknande och nästan svimmar om jag inte få vatten/mat regelbundet. Alla tecknen finns där men hur mycket av det är spruta eller utrogestan och hur länge det håller? Jätte rädd att allting försvinner innan söndagen.

Metallsmak hmmm.... Är inte biverkning av hormonmedicinering..,, hihi. Men förstår din tvivel. Det är lätt få osykbryt, tar du hcg prov direkt då. Sprutan är lömsk på lämna rester senare än serum säger. Kram fan va jag hoppas på dig nu!!!!!
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014