Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Tackar Redan. Vad skulle jag göra utan dig! Jag misstänkte att folsyra går ur kroppen vid cellgifterna men tänkte inte alls på att håravfall skulle bli så här. Jag har folsyra från Grekland kvar - de var lite starkare än här väl? Jag kollar hemma hur mycket har jag kvar men annars åker jag och sambon till semester i mitten av juli till Grekland.
Tack och lov att jag har haft tjockare hår att det går att ha så här - än så länge om håravfallet inte fortsätter. Jag måste bara börja knappra vitaminer att jag får den sluta. Hårbotten är fullt med småa finnar också. Vilken tid per dygn tar du zink? Zink och levaxin passar inte ihop så att jag slutade med det. Tanken slog mig att jag har inte haft en enda mens (normal) efter laproskopi i Grekland. Vet inte om jag kommer få heller någon. Det blir nog en annorlunda FET i september.
Är det bara 2 veckors östrogen inför FET eller hur det var nu? Tog du någon nedregleringsspruta? Jag försöker att minska prednisolon till nästa gång eftersom jag hade så hög blodtryck att VC undrade var jag hade gjort. Jag sa inget om kortison. Jag mådde inte alls bra om antibiotika som jag knappare också - lös i magen och så. Jag var en vandrande medicinskåp men plus blev det av det hela ändå!