• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

NinaCamilla skrev 2014-06-05 17:23:48 följande:

Redan: Penny väl syftade på mig med utomkveds smile1.gif de kan sitta vart som helst oxå buken hehehe

Ja precis ... F... Ich efter hysto....

Jag känner mig så besviken på dagens resultat. Jävla uppförslut det ska vara.... Plus fet.

Men ingen ide måla fan på väggen - imirgon blir det transfer och om 14 dgr TD. För ska väl spruta pregnyl, och då är det ingen ide att tjuv testa ;).
  • Redan47

Ja , inget att spara på :P . Allt som överlevt natten åker in! Är ju ett fet- då sjunker procenten lite till....

• Redan47

3 överlevde - 3 insatta. Slemhinna 8.6mm där embryon bäddades in. Vila 30 min sedan Pregnyl i skinkan och hem till hotellet igen.

Arg som ett bi hela dagen.grrrrr bett att få sänka östrogenet. Kram på er alla!

• Redan47
    villsågärna38 skrev 2014-06-06 14:44:57 följande:

Oh, grattis!! Härligt smile1.gif Håller tummarna!! Kram ps. Jag tror inte det är bra att sänka östrogenet. Kan ge blödningar. Nog bättre att höja progesteron isf för att få balans. Annars får du nog härda ut helt enkelt. Om du blir gravid är det ju värt det. Också mått piss av högs östrogendoser så förstår dig men du klarar detta!!
    Ja, men jag har ju klarat ifrån blödningar oå 6 mg hittills.... Tror du det blir risk ändå? De vill att jag tar 8mg oralt ich 4mg vaginalt. Jag frågade im sänka t 6mg orala. Ej fått svar än. Ej koll på vad mina värden var, tog ju prov igår, svar från käcka penny, förstår du är arg, skratt, du har jättefina värden, och sen till min man....tycker du hon är jobbig nu, vänta till längre in i graviditeten!

Så du har nog en poäng att jag får stå ut...!
  • Redan47
    NinaCamilla skrev 2014-06-06 15:33:01 följande:

Redan: så jäkla fint att alla 3 klarade det sig! Jag förstår exakt vad du menar med östrogen. Mådde så otroligt dåligt på sista ÄD med alla antibiotika och så. Men det är värd! Kram ta hand om dig nu

Ja raringar! Ska ta mig samman . Tack för att jag har er!
  • Redan47
    villsågärna38 skrev 2014-06-06 18:17:40 följande:

Man ska aldrig sänka östrogendoser under pågående behandling. Det var det jag menade. Har man en gång höjt dosen får man ligga på den nivån tills moderkakan tar över. För det hoppas vi att den gör nu!!! Det är iaf vad jag fått höra genom årens lopp. Hade aldrig vågat chansa. Kram och lycka till nu!!!
    Näe, det kan säkert stämma... Och precis som du understryker, vågar inte utmana ödet i detta läge. Tack för pepp. Svajet tar över förnuftet;)
  • Redan47
    villsågärna38 skrev 2014-06-06 21:25:45 följande:

Jag vet, hemskt att va så hormonstinn men nu hoppas vi att det är sista gången smile1.gif Snart är du gravidgalen istället!! smile5.gif Kram
    Ja det var det skrattande penny sa idag, till min man, speciellt ! Haha
  • Redan47
    Fruhn skrev 2014-06-06 23:14:44 följande:

Redan47: lycka till!! Håller tummarna!!

Tack:))
  • Redan47
    villsågärna38 skrev 2014-06-06 21:25:45 följande:

Jag vet, hemskt att va så hormonstinn men nu hoppas vi att det är sista gången smile1.gif Snart är du gravidgalen istället!! smile5.gif Kram
    Ojoj, nu fick jag besked från peny , 4 mg östrogen istället för 8mg oralt . Och fortsätta med 4 mg vaginalt. Mina blodvärden östrogen höga. Har tyvärr ej fått siffror än...

Men tänker, jag tar 6 mg imorgon , ich minskar så. Men enligt henne inte risk att blöda för mig......
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014