Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Hur går det för dig Redan? Visst är det snart dags igen? Stora kramar
Hur går det för dig Redan? Visst är det snart dags igen? Stora kramar
Jag kör med sommarvärme, gravidvärme och stödstrumpor. Det är sällan jag fryser nu för tiden.
Skit resultat på VUL idag: 4 mm! Botten resultat efter 15 dgr behandling. Den skulle vara klar, typ, inför nästa vecka. Dialog med serum pågår för fullt, väntar feedback imorgon igen. Fortsätter till nästa vecka m östrogen ytterligare 8mg oralt, för att se hur den reagerar. Men avstår,nog, transfer....
Har olika reflektioner som jag bollat vidare med Peny, efter dagens dialog med henne efter dagens VUL.
Nina Camilla; en Annan fråga och även till någon annan som har kunskap erfarenhet av Innohep, klexane, Fragmin. Blev idag erbjuden att ta Innohep istället för klexane... Vilka argument fick du för det byte, vill minnas du böt på sjukan??? Är det någon skillnad på blåmärken efter sprutor ? Får hiskeliga blåmärken mellan varven, och de sitter ju kvar så j.... Länge i magfläsket- ingen cirkulation till lymfsystemet direkt. Är det skillnad på märkena?
Riktigt ledsen blev jag efter dagens VUL. Glad att jag av en händelse hade min man med mig, oplanerat, bara blev så, att han var färdig tidigare än planerat, så jag plockade upp honom på vägen till Nacka. På så sätt har vi kunnat använda bilresan till att reflektera och korrespondera med serum tillsammans. Effektiv användning a v vår tid!
Har du haft trög slemhinna ? Jag ska äta 8mg nu utanpå plåster. Vill se vad som om något händer. Men transfer blur det ej, fönstret stängs, hade ÄL igår. Tar ej risk kostnad energi att ta ett minus medvetet.,, ifall slemhinnan skulle växa.bollat m peny om att göra nedreglerat försök. Mår ju inte så bra av det, men om det kan vara en väg till plus så är det värt....
Att den växer fort är ju bra. Peny menar 14 dagar räcker... Det är ju vad det tar typ vid naturlig cykel, ÄL sedan befruktning. Vandring ich infästning. Jag tror verkligen du ska ha fler ögon på din cykel.... 12 mg östrogen med en så bra tillväxt verkar onödigt mycket... Hur har din koagulering sett ut med den dosen? Har de tagit prover menar jag? Usch det är så mycket om och men i denna process, ich för oss att förlita oss på olika teorier. Undra på att jag blir trött mellan varven , riktigt less.
Ninac: ja då ska jag nog byta när jag nu har möjlighet med recept på Innohep. Mina blåmärken är jätte fula, igår fick jag ett stort pga att bilbältet klämde på sprutstället.,,för inte verkar just klexane vara mitt begynner....för att få plus.
Jag har läst oxå att infästande bättre det innehåller något protein,i enoxparin,
Nina, var det bara att byta från en spruta till en annan?
Nej men fy va trist att höra Redan!! Hade verkligen hoppats att det skulle funka lika bra på dig med plåster. Stora tröstkramar!! Ps. Jag körde innohep då jag blev gravid. Vet dock inte för/nackdelar. Fick dem av Eva.
Vi är blandat klientel här så känn dig välkommen likväl. Vi genomgår alla någon typ av ivf.
Till din fråga så vill jag säga att fet är jättevanligt utomlands. Det tär mindre, billigare, just att resa bland annat. I USA har jag sett det finns separata banker. Den stress du upplever är minst lika viktig att ta på allvar. Såvjsg tycker du ska driva den väg du vill gå. Hysto är definit värt att göra. JSg har barn och förlossat tidigare oxå, min livmoder hade stora ärrbildningar som definitivt förhindrar tidigare implantationer. Serum i Aten är mycket duktiga och kända för sina hysto jobb. I din situation kan det icå vara värt att kontakta fler andra kliniker. Jag har någonstans snappat upp att det finns just rest embryon frusna att köpa på flera av EU klinikerna. Så det torde vara lika för dig som för oss med ÄD. Det spelar ju ingen roll vart spermie kom ifrån....!