• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Fool
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:14:41 följande:
    Varje dag

Vast det är väl inte mycket till kompromiss... en kompromiss är att mötas halvvägs... typ du nöjer dig med lite minfdre än vad du hade velat men ändå bättre än förut , han får anstänga sig lite mer och har sex oftare än vad han hade velat... skulle du nöja dig med 4-5 ggr i veckan ?

• nyfiken82
    Fool skrev 2013-10-01 15:18:54 följande:

Vast det är väl inte mycket till kompromiss... en kompromiss är att mötas halvvägs... typ du nöjer dig med lite minfdre än vad du hade velat men ändå bättre än förut , han får anstänga sig lite mer och har sex oftare än vad han hade velat... skulle du nöja dig med 4-5 ggr i veckan ?

Ja det skulle jag kunna göra om det inte bara var in och ut klart!!!

Det krävs liksom mer än så! 
  • Fool
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:20:49 följande:
    Ja det skulle jag kunna göra om det inte bara var in och ut klart!!!

Det krävs liksom mer än så! 

Ok , då är det inte bara antalet ggr i veckan som är problemet utan även kvaliten om man säger så... lider han av för tidig utlösning ?
  • nyfiken82
    Fool skrev 2013-10-01 15:22:12 följande:

Ok , då är det inte bara antalet ggr i veckan som är problemet utan även kvaliten om man säger så... lider han av för tidig utlösning ?
    Nej bara ett ego om att han ska ha det bra!Och då kan jag ha ett ego om att jag ska ha det bra
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Jag älskar honom
    Men om du älskar din man och inte har några planer på att lämna honom så vet du vad du ska göra. Sluta träffa den här mannen nu,innan ni hunnit falla för varandra ordentligt, och var ärlig mot din man. Det lär du komma längst med.
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:13:30 följande:
    Att det inte är så himla ovanligt kanske!

Det må så vara att det inte är så ovanligt,men det gör det väl inte mer rätt för det.
  • Fool
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:23:11 följande:
    Nej bara ett ego om att han ska ha det bra!Och då kan jag ha ett ego om att jag ska ha det bra
    Ok , ja det är egoistiskt att skita i sin partners sexualitet och bara tänka på sin egen njutning , men det är lixom ingen ursäkt för otrohet... men jag förstår ditt problem.... skulle ditt behov av sex minska om ni hade bättre sex , dvs om ni hade bra sex 2-3 ggr i veckan och du blev tillfredsställtd ?
  • Anonym (smurfan)
    Sunt förhållande låter det inte som direkt. Förstår verkligen inte varför ni gifte er.

Att vilja ha spänning och ett bra sexliv är inte konstigt ts, det är mänskligt att vilja ha lite krydda ibland men det gör inte grejen rätt att gå bakom din mans rygg. Om du är missnöjd med sexlivet så får du ta upp det och så får ni kanske gå någon sexkurs kanske. Om din man inte är villig att ha mer sex så får du väl ta upp frågan om det är okej att du kanske tar dig en älskare. Ni är i ett äktenskap och ni båda måste få vara med och dra lite i trådarna för hur ska det annars funka? Om han inte är villig att dela dig sexuellt med en annan så får du lov att avsluta din affär eller skiljas. Du kan inte både ha kakan och äta den.
  • molly50

Men har du försökt prata med honom om det här? Att vara otrogen löser inga problem. Snarare tvärtom.
  • Mandi74
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget!

Jag älskar honom
    Du säger att du älskar din man, vilket jag tvivlar på.. men något du inte gör är att visa honom respekt vilket är en av de viktigaste sakerna i ett förhållande, att respektera varandra. 

Han förtjänar någon som älskar bara honom, nån som vill ha bara honom och nån som respektera honom. Du behöver leva ensam, växa upp och sen skaffa dig en fast partner.

Btw.. hur andra människor beter sig, här eller på andra ställen, är helt orelevant. Det du gör blir inte mindre fel för att andra oxå gör fel. 

Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg