• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Frau Farbissina
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 16:09:35 följande:
    Just nu känns det som att jag struntar i vilket!Jag ska iväg och träna nu!

Får se om jag raderar denna tråd när jag kommer hem 
    Det kan du inte själv, det får en moderator göra.
    Really?
  • Anonym (Trevligt (not))

Du verkar vara en trevlig tjej med skinn på näsan som vet vad du vill ha. Not. Alltså, du förtjänar verkligen att din man vänder alla mot dig. Herregud, gå in på victoriamilan och direkt träffa folk. Skyll dig själv. Verkligen. Och du, du kan inte radera dina egna trådar hipp som happ heller. Bara så du vet. Jag antar att du inte fick de bejakande svaren du ville ha.

• jag är den jag är
    Frau Farbissina skrev 2013-10-01 16:09:21 följande:
    De som är otrogna älskar sina partners men är beredd att krossa deras hjärta? Hur går det ihop?

Ja, det undrar jag också. Men än så länge har ingen lyckats förklara det för mig.
  • Frau Farbissina
    jag är den jag är skrev 2013-10-01 16:15:18 följande:

Ja, det undrar jag också. Men än så länge har ingen lyckats förklara det för mig.
    Nä precis. Sånt bara "händer". Man råkar tappar brallorna och gnida de heliga delarna mot någon annan än den man har ett "seriöst" förhållande med. Flera gånger händer det av misstag ibland. Folk snubblar så hårt att de tappar kläderna och hamnar med könsorganen mot varandra. Sen får de plöstligt så dålig balans att de ramlar på varandra igen och igen när de försöker resa på sig.
    Really?
  • Rakad Apa
    Anonym (!) skrev 2013-10-01 15:54:19 följande:
    älskar man någon är man inte otrogen!!

Hah! Dummaste jag hört på länge. Är nog jävligt många som har varit otrogna trots att de älskar sin partner.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • tikki masala
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom
    Om du inte har planer för att lämna din man så kanske du ska tala om det för honom. Att du har träffat en annan (redan). Han kanske tycker det är helt ok och själv vill ta sig en extra då o då. Varför unnar du inte honom det valet?
  • Anonym (äcklig)

Men VARFÖR gifter du dig med någon som inte är tillräcklig för dig???
    Och jag köper inte alls skitsnacket om att du älskar honom, för det gör du uppenbarligen inte och ingen respekt har du för honom heller - för då hade hans känslor spelat roll för dig. Men du är helt kallt. 

Om du måste gå till andra för att vara lycklig så är du i fel förhållande. Punkt slut. Kärlek hit och dit, men är man inte lycklig så gå. Det är behöver man inte vara nåt jäkla snille för att räkna ut.

Begär skillsmässa och avbryt den patetiska charaden du låter er alla leva i, det är det absolut schysstaste du kan göra nu om du har den minsta lilla respekt kvar för din make. 

• Anonym (Trasig)

Så trasig du är, stackars människa. En vacker dag trillar polletten ner och du inser vad du gjort mot din man och ditt barn. Grattis. Du ska behandla andra som du själv vill bli behandlad. Då är det alltså ok att din man gör samma som du?

• Jempa82

Patetiska människa!Kan inte annat än att hålla med alla andra i denna tråd!Älskar man någon så mycket så som du säger att du gör så gör man inte så!

Dessutom så verkar det som att det blev *träning*ikväll för din del

Du är äcklig!    

• jag är den jag är
    tikki masala skrev 2013-10-01 16:25:01 följande:
    Om du inte har planer för att lämna din man så kanske du ska tala om det för honom. Att du har träffat en annan (redan). Han kanske tycker det är helt ok och själv vill ta sig en extra då o då. Varför unnar du inte honom det valet?

Exakt! Han kanske också vill ha lite roligt vid sidan av och "må bra". Och eftersom ts inte ser några problem med att ha lite roligt vid sidan av så borde hon väl unna sin man detsamma...
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg