• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Mandi74
    Anonym (x) skrev 2013-10-01 15:49:33 följande:

ja herregud...

det som är fel är att du gör de bakom ryggen på din man. Hur kan du inte förstå det?
    Jag kan inte förstå hur man kan må bra av att lura den man säger sig älska..  Obestämd
  • Anonym (!)

älskar man någon är man inte otrogen!!

• Anonym (blä)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:39:00 följande:
    Men problemet är det att jag kommer inte kunna gå ut ur vårat äktenskap utan att vi kommer bli fiender!Han kommer vända alla emot mig!
    Ja du TS - DET skulle du tänkt på lite tidigare - What goes around comes around -slår ALDRIG fel - oftast fortare än man anar - som ngn skrev "Karma is a bitch" - iofs så beter du dig som en så du kommer att få det du förtjänar - en man som kommer hata dig, vända alla emot dig och du har själv satt dig i den situationen - HELT SJÄLV - du kan inte skylla på ngn annan sen - och det kommer ett sen, för sanningen har förmågan att ALLTID komma fram.  
    Hoppas bara att ngn ser dig snart och har styrkan att berätta det för din man för han förtjänar ngn som har mer stil och klass än ngn som beter sig som TS. 
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:44:42 följande:

Jag vet att han ALDRIG skulle göra så mot mig!

Han älskar mig alldeles för mycket... 

Men tydligen älskar inte du honom särskilt mycket....

Svara bara på den här frågan; Vad ger dig rätten att välja i vilken sorts förhållande din man ska leva? Vad ger dig rätten att ta beslutet åt honom?

Du är självisk, det är ingen tvekan om den saken.   
  • Fool
    Mandi74 skrev 2013-10-01 15:52:10 följande:
    Jag kan inte förstå hur man kan må bra av att lura den man säger sig älska..  Obestämd
    Tyvärr är människor mycket mer komplexa än så... det är en myt att alla känner skuldkänslor över otrohet , jag tror snarare att de flesta inte känner någon skuld förrän de blir påkomna , eller rättare sagt eventuella skuldkänslor drunknar i det man får ut av sin otrohet , samt att människor i allmänhet är otroligt duktiga på att ljuga för sig själva , hitta ursäkter , förneka , skylla ifrån sig , etc... det märks ganska tydligt i de flesta trådar där de som är otrogna själva ger sin bild av otrohet , tex i tråden om VM , inte mycket skuldkänslor där inte.
  • jag är den jag är
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:17:56 följande:
    Jag gör det inte bara för nöjes skull!

Jag gör det för att JAG ska må bra.

Får man inte det man behöver hemma efter att man pratat igenom saker och ting och man inte vill skiljas!Vad är allternativen då??     

Men varför i hela friden gifte du dig med honom om du inte tycker att han ger dig det du behöver!? 

Du blir konstigare och konstigare för varje inlägg du gör....

• Anonym (1)

TS, det kan hända att ni kunnat vara diskreta efter att ha träffats några få gånger, men i längden kommer du vara tvungen att hitta på allt fler ursäkter till din man.

För de flesta människor är det en stark varningssignal om partnern helt plötsligt börjar jobba över, träna extra, gå på flera after work, träffa vänner oftare, åka på konferenser.... mm
    Lägg till att du sitter med din telefon allt oftare, skickar och tar emot sms.

Det är varningssignaler som kommer att få din man allt mer vaksam, och kanske tom följa efter dig för att se vart du tar vägen när du är hemifrån.

• Frau Farbissina

De som är otrogna älskar sina partners men är beredd att krossa deras hjärta? Hur går det ihop?

Really?
  • nyfiken82

Just nu känns det som att jag struntar i vilket!Jag ska iväg och träna nu!

Får se om jag raderar denna tråd när jag kommer hem 

• Frau Farbissina
    Frau Farbissina skrev 2013-10-01 16:09:21 följande:
    De som är otrogna älskar sina partners men är beredd att krossa deras hjärta? Hur går det ihop?
    Beredda
    Really?
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg