• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • MrsPenn
    Anonym (du är sjuk) skrev 2013-10-01 15:37:47 följande:
    BRA!!! kankse för att något vettigt börjar sjunka in i ditt huvud. FY FAN för ditt beteende. Om du tycker det är så naturligt för dig, så varför inte vara öppen med hur du vill leva ditt liv och låta din man bestämma för sin egen del utan att du bestämmer åt honom. 
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:39:00 följande:
    Men problemet är det att jag kommer inte kunna gå ut ur vårat äktenskap utan att vi kommer bli fiender!Han kommer vända alla emot mig!
    Då kommer det bli ännu värre antar jag om han får reda på vad du håller på med bakom hans rygg. Tänk då vad smutskastad du kan bli av honom och de i er närhet. Så tänk till ordentligt över vad du håller på med. Är du ärlig om det och berättar så visar du att du åtminstone har lite ryggrad. Av varje handling man gör så uppstår konsekvenser, det ska man alltid tänka på.
  • Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:40:12 följande:

Mmm fine!

Jag ger honom sin rätt att välja sitt liv ikväll!

Jag lovar!Återkommer med resultatet   
    Som sagt, ta dig tid att tänka igenom allt ordentligt.
  • molly50
    Men problemet är det att jag kommer inte kunna gå ut ur vårat äktenskap utan att vi kommer bli fiender!Han kommer vända alla emot mig!

Men det kanske du skulle ha tänkt på innan du började träffa den andre mannen,och försökt prata med din man om era sexuella problem och gemensamt försöka komma fram till en lösning.
    En bra kommunikation är A och O för att relationen ska fungera bra. 
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Fool

Nja , tro mig det är stor skillnad på att bli lämnad och att bli bedragen...att bli lämnad gör ont , men det är lättare att acceptera , ingen är lixom tvungen att leva med någon annan om de inte vill , att bli bedragen däremot är en helt annan grej , förutom att det gör ont så är det dessutom förnedrande och leder mycket lättare till hat och bitterhet än att bli lämnad.
  • Anonym (Pia)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:33:40 följande:
    Hmm fick ett sms av honom precis där han skriver att han vill träffa mig hemma hos honom ikväll!

Fick sån sjuk ångest nu efter denna tråd och hur alla reagerade! 
    Säger du till din man när han kommer hem att du ska iväg och träna men åker hem till honom istället? 
    Hur gör du med planeringen med tiden när han sms:ar med kort varsel, om att ni ska träffas? Vad säger du till din man? Hur ofta tränar du i veckan?
    Dom gånger han vill ses, åker du och tränar då?

Många frågor, jag är bara nyfiken på hur er planering har sett ut dom tre gånger ni har träffast. Hade jag familj, man och barn och  behövt smyga för att träffa någon annan hade jag blivit helstressad för allt ska funka med tider och lögner....

nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:37:04 följande:

Har hämtat dottern på dagis precis!Och väntar hem min man sen ska jag iväg och träna

• Anonym (x)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:17:56 följande:
    Jag gör det inte bara för nöjes skull!

Jag gör det för att JAG ska må bra.

ja herregud...

det som är fel är att du gör de bakom ryggen på din man. Hur kan du inte förstå det?
  • nyfiken82
    Anonym (Pia) skrev 2013-10-01 15:48:15 följande:
    Säger du till din man när han kommer hem att du ska iväg och träna men åker hem till honom istället? 
    Hur gör du med planeringen med tiden när han sms:ar med kort varsel, om att ni ska träffas? Vad säger du till din man? Hur ofta tränar du i veckan?
    Dom gånger han vill ses, åker du och tränar då?

Många frågor, jag är bara nyfiken på hur er planering har sett ut dom tre gånger ni har träffast. Hade jag familj, man och barn och  behövt smyga för att träffa någon annan hade jag blivit helstressad för allt ska funka med tider och lögner....

Jag har sagt att jag måste jobba över,after work och träna!Första gången nu han skickar med kort varsel!
  • Anonym (Risker)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:04:58 följande:
    Nej där håller jag inte med dig alls! Mitt föräldrarskap handlar inte om att jag KNULLAR någon annan på sidan om! Där har du fel!Du kan inte jämföra detta!!!   

Du tar risker som hotar din dotters trygghet. Det gör dig olämplig som förälder på det sättet. Du kan säkert vara bra på många sätt men om bubblan spricker så kommer din dotters tillvaro att krossas. Detta är tydligen en risk du anser dig ha rätt att utsätta din dotter för. Du har dessutom beskrivit att mannen inte kommer att ta lätt på din otrohet, han kommer att göra allt för att krossa dig om det kommer fram. Hur tror du själv att det kommer att påverka din dotter? Ett skitigt krig, bitterhet, hat och smutskastning. Din dotter kommer att växa upp med en pappa som kallar dig hora inför din egen dotter.. DETTA är den risk du är beredd att utsätta din dotter för. Inse!
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg