• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Fool
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:38:34 följande:
    Alltså allvarligt!

Vad vet du om mitt liv??

Inte ett jävla skit
    Ja vi har det bra i vårat förhållande!Men sexet funkar inte!Jag testade att träffa en annan och det visar sig att det funkar sjukt bra och han kan ge mig det jag kräver.

Du menar då alltså att jag ska avsluta detta och komma hem till min familj sur och grining för att min man inte kan ge mig det jag behöver

Är det inte bättre då att jag kommer hem som en trevlig mamma och fru och är nöjd med situationen`?

Detta är bara min reflektion           
    Nä jag vet bara så mycket som du berättar... och hittils har du lixom inte brättat så mycket om exakt vad som är problemet i er relation utan mest ägnat dig åt att skryta över din otrohet.

Så vad är problemet i ert sexliv ?
    För lite sex ? Typen av sex ?

Nja , nu ska vi inte blanda ihop äpplen och päron , din otrohet är bra för dig och ingen annan än dig , att påstå att det är bra för en att bli sviken förnedrad , eller att det är bra för ett barn att mamma riskerar hennes trygghet för att hon ska komma hem och vara glad är rent skitsnack och det vet du... låt oss hålla oss till verkligheten och inte fantasier...     
  • nyfiken82

Men alltså allvarligt!

Känner att jag måste förklara mig!

Jag har tagit detta beslut för att bli en bättre fru och Mamma!

Jag är en kvinna som behöver ha mycket sex för att må bra och detta kan inte min man ge mig då han inte har samma aptit som mig.

Jag anser då att det är bättre att jag träffar en man som är i samma situation som mig och lever kvar med min familj.

Än att vi ska skiljas,bli världens ovänner och dottern hamnar i kläm!(Där vet jag hur min man skulle aggera)Han skulle trycka på alla mina svagheter och få alla runt omkring att tro att jag är världens sämsta mamma till min dotter.

Ni får kalla mig känslokall och vad ni vill men det är så jag ser på det jag gör nu!

Imorgon kanske jag ser på ett annat sätt men jag måste få ha mycket och kravlöst sex

• Anonym (trogen)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:46:17 följande:
    Men alltså allvarligt!

Jag är en kvinna som behöver ha mycket sex för att må bra och detta kan inte min man ge mig då han inte har samma aptit som mig.

Jag anser då att det är bättre att jag träffar en man som är i samma situation som mig och lever kvar med min familj.

Än att vi ska skiljas,bli världens ovänner och dottern hamnar i kläm!(Där vet jag hur min man skulle aggera)Han skulle trycka på alla mina svagheter och få alla runt omkring att tro att jag är världens sämsta mamma till min dotter.

Ni får kalla mig känslokall och vad ni vill men det är så jag ser på det jag gör nu!

Imorgon kanske jag ser på ett annat sätt men jag måste få ha mycket och kravlöst sex

Och det kommer du på efter 12år, jo men visst...
  • Med Lem
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:38:34 följande:
    Alltså allvarligt!

Vad vet du om mitt liv??

Inte ett jävla skit
    Ja vi har det bra i vårat förhållande!Men sexet funkar inte!Jag testade att träffa en annan och det visar sig att det funkar sjukt bra och han kan ge mig det jag kräver.

Du menar då alltså att jag ska avsluta detta och komma hem till min familj sur och grining för att min man inte kan ge mig det jag behöver

Är det inte bättre då att jag kommer hem som en trevlig mamma och fru och är nöjd med situationen`?

Detta är bara min reflektion           
    Du kan ha lite mod och styrka och låta din man vara med och bestämma.

Om sexet inte funkar så har ni det inte bra i ert förhållande.

Det finns smakliga alternativ;
    1. Fixa sexet med din man.
    2. Berätta för din man och bestäm tillsammans hur ni löser det.
    3. Skilj dig på eget initiativ. Vill du vara snäll och schysst så berättar du om VM-ragget.

Som en som blivit bedragen och egentligen inte visste det alls förrän andra och/eller hustrun berättade det kan jag lova att din man inte är nöjd med situationen.

Man vet oftast vagt att nåt är fel; sexet är ju uselt, du är borta ibland och många andra mindre signaler.
    Man lider men vågar inget säga utan bevis.

Älskar du din man, så berätta och låt honom få vara med och bestämma över sitt liv.

• Fool
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:46:17 följande:
    Men alltså allvarligt!

Det är alltså frekvensen på sex som är problemet..dvs hur många ggr ni gör det under en viss tid ?

Hur ofta gör ni det ?
    och hur ofta skulle ni behöva döra det för att du skulle vara nöjd ?
    skulle du sluta vara otrogen om du fick det tillräckligt ofta ?
    eller skulle du fortsätta vara otrogen pga sp'nningen ochn variationen ?    
  • Haskel
    Fool skrev 2013-10-01 14:34:24 följande:
    Fattar inte grejen  nä... det framgår ju med all tydlighet att du inte riktigt förstår "problemet" med att bedra sin partner... så om jag förstår dig rätt så har ni inga större problem i er realtion , utan du söker bara sex med andra män för att det är mer spännande än att sexa med din man ?

Varför folk blandar i din dotter är ju för att hon självklart kommer påverkas av din otrohet... jag menar det är väl klart att även hon drabbas om din otrohet kommer fram och hon får träffa dig och pappan på halvtid ?

Att han är en bra pappa är det ingen som betvivlar.. om du är en bra mor däremot är tveksamt.. bevilsigen drar du dig inte för att sätta hennes trygghet på spel för din alldeles egna njutning.. din njutning är viktigare för dig än vad din dotters trygghet är.   
    Detta anser jag var oerhört lågt av dig FOOL!

Jag respekterar allas åsikter vad gäller otrohet och annat. Otrohet har dock inget med barn att göra, om detta kommer till barnens kännedom så är det enbart de vuxnas fel och ansvar. Man ska inte blanda in barnen i föräldrarnas sexliv och sexvanor.

Att TS åsikt och handlande, när det kommer till otrohet, skiljer sig från din/ditt, är en sak. 

MEN DET GÖR HENNE INTE TILL EN SÄMRE MAMMA.

• nyfiken82
    Anonym (trogen) skrev 2013-10-01 14:49:08 följande:

Nä jag har alltid vetat om detta problem men inte gjort så mycket annat än lite sms flörtar fram tills nu.

Trodde någonstans att det skulle bli bättre efter att vi snackat igenom situationen men efter ett antal gånger och inget händer ledsnade jag tyvärr     

• Unis
    Anonym (trogen) skrev 2013-10-01 14:49:08 följande:
  • Swensken89
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:23:34 följande:

Men fortfarande så har jag lösenord på telefonen så där kommer han aldrig in
    Bara det skulle göra mig misstänksam på att du döljer något. 
    Det tyder ju mer på att du döljer något än att du är ärlig. 

Dock så kan fortfarande någon se dig/er. Även om ni inte går tillsammans, så ser någon som känner din man dig gå in på ett hotell själv. Skulle man kanske fundera över vad du gör där. Om inte så kanske det kommer upp i ett vardagligt samtal.
    - Jag såg förresten din fru igår
    - jaha, vart då?
    - Hon gick in på ett hotellet 

Skulle tro att han skulle fundera då när du kanske sagt att du jobbat över, är och tränar eller vad det nu kan vara.

Sen finns det andra ställen som din man kan se att du varit inne på just den sidan. Det är med andra ord en stor risk att bli påkommen. Det kommer sannerligen komma fram. Om du verkligen inte vill att det ska bli skilsmässa skulle jag råda dig att sluta vara otrogen redan nu berätta för din man vad du gjort medans det är någorlunda nytt. Att du insett att det var fel och att du ångrar dig. Kanske att du kan undvika skilsmässa då. Men väntar du och fortsätter att vara otrogen kommer den chansen att undvika skilsmässa bli avsevärt mindre. Jag hoppas att du tar ditt förnuft till fånga om inte för din egen skull så för din man och barns skull. 

• Anonym (Illamående)

Karma is a bitch!

Fan vad jag hade velat se dig när det slår, avskyvärda människa!

Stoppa upp dina lögner om att du älskar honom.

Urk

Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg