• Med Lem

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:38:34 följande:
    Alltså allvarligt!

Vad vet du om mitt liv??

Inte ett jävla skit
    Ja vi har det bra i vårat förhållande!Men sexet funkar inte!Jag testade att träffa en annan och det visar sig att det funkar sjukt bra och han kan ge mig det jag kräver.

Du menar då alltså att jag ska avsluta detta och komma hem till min familj sur och grining för att min man inte kan ge mig det jag behöver

Är det inte bättre då att jag kommer hem som en trevlig mamma och fru och är nöjd med situationen`?

Detta är bara min reflektion           
    Du kan ha lite mod och styrka och låta din man vara med och bestämma.

Om sexet inte funkar så har ni det inte bra i ert förhållande.

Det finns smakliga alternativ;
    1. Fixa sexet med din man.
    2. Berätta för din man och bestäm tillsammans hur ni löser det.
    3. Skilj dig på eget initiativ. Vill du vara snäll och schysst så berättar du om VM-ragget.

Som en som blivit bedragen och egentligen inte visste det alls förrän andra och/eller hustrun berättade det kan jag lova att din man inte är nöjd med situationen.

Man vet oftast vagt att nåt är fel; sexet är ju uselt, du är borta ibland och många andra mindre signaler.
    Man lider men vågar inget säga utan bevis.

Älskar du din man, så berätta och låt honom få vara med och bestämma över sitt liv.

• Med Lem
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:34:27 följande:
    Men just nu njuter jag till fullo med mitt liv

Och ja jag bestämmer att min man inte ska veta något annu då jag inte vill skiljas!    

Du överdriver. Men just dom två sakerna i kombination är jävligt taskigt.
  • Med Lem

TS, Du säger i din Tilläggskommentar att du "älskar" din man.

Samtidigt kommenterar du hans uppenbarelse och förmågor på ett sätt som andas förakt och löje.

Åtminstone har du en underlig definition på begreppet "älska".

• Med Lem
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 18:25:08 följande:
    Ja jag älskar honom som Pappa till mitt barn,jag älskar honom som den perfekta mannen i mitt liv!Men jag älskar honom inte i Sängen!

Och grejen är väl den att jag tänkte mig väl inte egentligen något annat än ett ligg och sen var det bra men min älskare visade sig vara någon som jag drömmt om i så många år.

Kroppen bara skriker efter mer  

Du är lite störd, verkar det. Perfekta mannen ska man alltså inte ha bra sex med? Sitta och sms:a med älskaren och tänka på hur ointressant och löjlig din man är, är det en gärd av kärlek till din man?

Hur gamla är ni?
  • Med Lem
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 18:50:13 följande:
    Vem är du som har rätt att döma mig???

Han dömer inte, han gör bara en rimlig analys av dina kvaliteter utifrån dina egna inlägg.
  • Med Lem

31 år... jag har länge tänkt att de flesta blir vuxna i sextioårsåldern. Det verkar vara sant.

• Med Lem
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 18:43:19 följande:
    Men det är ju det som är lite av hela spänningen att sitta och smsa med någon man egentligen inte får göra det med

Jag är 31 och min man är 36

Men du har faktiskt uttryckt förakt för din man. Är det spännande?
  • Med Lem

Är detta den snabbast växande tråden på FL?

I Känsliga rummet -> Relationsproblem finns en tråd "Bizarrt läge..." om ett relationssammanbrott som är nästan i samma klass, men jag tror att nyfiken82 har producerat en av de mest provocerande trådarna nånsin..

• Med Lem
    Fool skrev 2013-10-03 21:35:13 följande:

And the 2012 award goes tooooooo......
    13, oturligt (he he) nog!
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg