• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • nyfiken82
    Swensken89 skrev 2013-10-01 14:20:27 följande:
    Säg att någon som han känner ser er? Säg att han ser er? Tror inte ni kan bli osynliga under era träffar.
    Du skrev ju själv att älskaren skickar sms till dig. Säg att han ser ett av sms:n? 

Hur hemligt man än försöker göra det så finns alltid risken att bli påkommen.
    Och att ta den risken bara för att komma undan vardagen när man är i ett förhållande och dessutom har barn, är bara oansvarigt och själviskt.  

Men fortfarande så har jag lösenord på telefonen så där kommer han aldrig in
  • Fool
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:17:56 följande:
    Jag gör det inte bara för nöjes skull!

Jag gör det för att JAG ska må bra.

Får man inte det man behöver hemma efter att man pratat igenom saker och ting och man inte vill skiljas!Vad är allternativen då??     

Klrat att du gör det för DIN skull , det är det ingen som motsäger.... det som kritiseras är att ditt "välmående" sker på din mans och antagligen ditt barns bekostnad.

Vad exakt är det som saknas i ditt förhållande ?  

• MrsPenn
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom
    Provokativ trådstart, TS. 6  krulliga av 10.
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • nyfiken82
    Fool skrev 2013-10-01 14:24:34 följande:

Klrat att du gör det för DIN skull , det är det ingen som motsäger.... det som kritiseras är att ditt "välmående" sker på din mans och antagligen ditt barns bekostnad.

Vad exakt är det som saknas i ditt förhållande ?  

Det enda som saknas i mitt förhållande är sjukt bra sex!Och om jag kan få det av en man utan massa känslor och annat inblandat så fattar jag inte grejen

Men herrejösses vad ni är duktiga på att blanda in min dotter i detta samtal!Den vägen kommer ni inte åt mig på!

Jag har världens bästa pappa till mitt barn och så ska det vara      
  • Platon

Varför skriver du att du har gjort ett "snedsteg" om du inte tycker att du gör något fel. Du har gjort ett medvetet val att vara otrogen och jag hoppas att din stackars pojkvän får reda på detta och dumpar dig direkt för han förtjänar något bättre 

• Haskel
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:06:27 följande:

tack för din förståelse

Öppnade tråden för att jag trodde det fanns människor där ute som kunde diskutera.Men istället måste jag gå i försvar för mitt handlande

Inte det jag ville med denna tråd.

Okej. Det är trots allt ett diskussionsforum där alla tankar/frågor är välkomna.

Intresserar man sig inte för ämnet, bör man låta bli att läsa och svara.

Tyvärr, provocerar ämnet otrohet många människor. Du har dessutom startat tråden som ett problem, vilket många försöker "hjälpa" dig med, alternativt hjälpa dig förstå att det är fel, enligt dem själva bland annat.

Jag tror du bör göra ett tillägg i din TS, där du berättar vad du känner och upplever, samt att du vill diskutera detta "fenomen". Sedan tror jag att du gör bäst i att ignorera "påhopp" och sluta försvara dig. Även du känner säkert redan till allmänheten syn på otrohet. Alla har, enligt mig, rätt till sin åsikt, och din är inte sämre än någon annans, möjligtvis annorlunda. Försök släppa din stolthet, och sluta försvara dig, svara istället med din åsikt, dina känslor, så kommer förhoppningsvis tråden "svänga" till mer av en diskussion.
  • Anonym (trogen)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 14:19:45 följande:
    Nej det trodde jag inte!Men att folk kan ha så mycket åsikter!Ni har ingen aning om vad era män/kvinnor gör bakom era ryggar
    Nej, det kan man aldrig veta...

Men man måste ju kunna lita på den som man har valt att dela sitt liv med.

Jag älskar min man, och respekterar honom för den han är. För allt han är, för allt han gör.

Skulle aldrig sjunka så lågt som att vara otrogen mot honom..

Du saknar tyvärr både äkta kärlek och respekt, allt du verkar vilja ha är uppmärksamet, vilket ofta grundar sig i dåligt självförtroende...
  • Anonym (123)

Jag förstår inte hur folk kan säga att de älskar sin partner och aldrig vill lämna denna, men ändå är otrogen bakom ryggen. Älskar man sin partner så söker man inte efter något annat eller något mer hos någon annan. Älskar två personer varandra så kompletterar dem varandra och kompromissar på olika sätt, en tredje person eller en backup behövs inte då.

• MrC
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:

Nej, du ska inte göra något av detta. Du ska sluta genast. Tror det är bästa lösningen just nu.
    Berätta sen om något år.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg