• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • nyfiken82
    Johan75 skrev 2013-10-01 13:25:20 följande:
    Nu är ju skilsmässor olika och har olika förutsättningar att gå bra beroende på hur man skötte relationen, men visst - barn klarar ofta skilsmässor. Men vi kan nog lämna detta nu? Vi är ju båda överens om att skilsmässa, halvtid med dottern och din mans lycka är något du är beredd att riskera.  

Nej det är inget jag är beredd på att mista!Men vi spelar våra kort snyggt!

Och JA jag kommer att fortsätta träffa denna man så länge det känns bra för mig!  
  • Maria 434

Gift i 2 månader och går in på en sån site... Och du gifte dig för att.......

• nyfiken82
    Maria 434 skrev 2013-10-01 13:30:17 följande:
    Gift i 2 månader och går in på en sån site... Och du gifte dig för att.......

Jag älskar min man så klart!
  • Maria 434
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:32:00 följande:

Jösses vilket skitsnack. Du ville väl ha nån som tig hand om barn och hem medans du är "upptagen" på annat håll.
  • nyfiken82
    Maria 434 skrev 2013-10-01 13:34:38 följande:

Jösses vilket skitsnack. Du ville väl ha nån som tig hand om barn och hem medans du är "upptagen" på annat håll.

Ehhh nej verkligen inte!!!
  • Anonym (trogen)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:32:00 följande:

Ja, men visst, så klart du gör..

Det är ju därför du ljuger och är otrogen mot honom.

Måste kännas bra när du nattar din lilla tjej och sen kryper ner bredvid din man i sängen, och veta att ni alla lever i en enda stor lögn.

• Maria 434
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:36:32 följande:

Ehhh nej verkligen inte!!!

Jo tydligen. Jag förstår inte varför du gifte dig med honom när du inte vill vara med bara honom.
    Att du dessutom är stolt över att du är otrogen efter redan 2 månader säger hur mycket du "älskar" din make.

Är det ok för dig om din make har en älskarinna vid sidan om?   
  • nyfiken82
    Anonym (trogen) skrev 2013-10-01 13:37:26 följande:
    Ja, men visst, så klart du gör..

Det är ju därför du ljuger och är otrogen mot honom.

Måste kännas bra när du nattar din lilla tjej och sen kryper ner bredvid din man i sängen, och veta att ni alla lever i en enda stor lögn.

Känns inge konstigt alls ska jag säga!!
  • Anonym (smurfan)
    Personlighet skrev 2013-10-01 13:05:30 följande:
    Ditt resonemang likar vad personlighetsstörda människor kan ha, nämligen oförmåga till empati, ett ytligt förhållningssätt till moraliska dimensioner av tillvaron, rättfärdigandet av egna felsteg etc. Min gissning är att det inte är första gången du uppvisar de dragen. Troligen ljuger du utan skam, då du tror upptäcktsrisken är liten, värderar valmöjligheter främst utifrån de fördelar de kan ge dig, begår förmodligen småstölder etc. då du tror att det inte upptäcks osv. Det skulle naturligtvis kunna vara vanlig brist på mognad, men du är lite för gammalt för det, alltså ligger det närmare till hands att tro att det rör sig om någon form av personlighetsstörning. Typiskt för det spektrat är också bristande självinsikt och förnekelse, så troligen kommer du inte alls att hålla med om det här, vilket i sig kan ses som enbekräftelse på att det är i stora drag riktigt
  • Fool
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:25:59 följande:

Men det kommer aldrig ske för han kommer aldrig få veta något!Vi spelar våra kort rätt

Du tror inte ALLA som åkt dit på otroget oxå intalat sig själva att de aldrig skulle påkomna ?
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg