• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Johan75
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:07:03 följande:

Men allvarligt!

Hade jag fått det jag velat hemma så skulle jag väl aldrig leta efter substitut???
    Det är ju lite svårt för din man att skapa en situation där du riskerar lika mycket som du gör med din älskare. Av det du skrivit hittills är det ju otroheten i sig, att du är otrogen, som du tänder på. 
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:07:03 följande:
    Vad är felet??     
    Utifrån min synvinkel är felen många och stora. Det mest solklara är väl att du riskerar andra människors (bland dessa din man och din dotters) lycka och välmående för att få egen personlig "kravlös" njutning. 

Från din synvinkel misstänker jag att du inte gör något fel alls. Det är kanske även så att du anser att du gör något bra.
    Behold, i come as a thief.
  • nyfiken82
    Anonym (trogen) skrev 2013-10-01 13:09:58 följande:
    Ärligt talat, vet du inte det ??

Du är gift !! Kommer du inte ihåg vad ni lovade varann när ni gifte er ???

Jag tycker du ska berätta för honom, sen får han avgöra om han vill stanna eller lämna dig.

du som verkar så klok!

Berätta för mig!!!

Jo jag minns precis vad vi lovade varandra!Men löften bryts dagligen!

Men jag vet vad konsekvenserna blir om jag berättar och det är inte något kjag vill!     
  • nyfiken82
    Johan75 skrev 2013-10-01 13:12:45 följande:
    Det är ju lite svårt för din man att skapa en situation där du riskerar lika mycket som du gör med din älskare. Av det du skrivit hittills är det ju otroheten i sig, att du är otrogen, som du tänder på. 

Utifrån min synvinkel är felen många och stora. Det mest solklara är väl att du riskerar andra människors (bland dessa din man och din dotters) lycka och välmående för att få egen personlig "kravlös" njutning. 

Från din synvinkel misstänker jag att du inte gör något fel alls. Det är kanske även så att du anser att du gör något bra.

Nä det är sant!Han kommer aldrig att kunna få mig att känna den spänningen som jag vill åt!

Men allvarligt min dotter är 1.5 år!

Många barn som klarat en skillsmässa eller har jag fel??

• Anonym (1)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:13:09 följande:

Löften bryts inte av sig själva. Det är upp till var och en att hålla de löften man ger. Att löften ofta bryts rättfärdigar inte vad du gör.
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:15:32 följande:

Har du lust att ha dottern enbart på halvtid?
  • Anonym (sjukt)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:11:06 följande:
    Ehh jo det har jag upplevt!Men jag sårar inte då han inte vet något!

Man får spela sina kort rätt  

Hahahaha!!!

Tillåt mig skratta åt din naivitet.

Hur korkad får man bli?
  • Anonym (trogen)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:13:09 följande:

du som verkar så klok!

Berätta för mig!!!

Men jag vet vad konsekvenserna blir om jag berättar och det är inte något kjag vill!     
    Ja, jag är klok.

Du är otrogen mot din man, och verkar inte ha dåligt samvete för det, snarare tvärt om.

Men om nu inte din man kan ge dig det du saknar, varför gifte du dig då med honom ??

Ja, löften bryts kanske dagligen, (av vissa ), men ge då inte löften som du inte kan hålla...
  • nyfiken82
    Anonym (trogen) skrev 2013-10-01 13:21:11 följande:
    Ja, jag är klok.

Du är otrogen mot din man, och verkar inte ha dåligt samvete för det, snarare tvärt om.

Men om nu inte din man kan ge dig det du saknar, varför gifte du dig då med honom ??

Ja, löften bryts kanske dagligen, (av vissa ), men ge då inte löften som du inte kan hålla...

1.Nej jag har inte dåligt samvete för det jag får av min älskare kommer min man aldrig kunna ge mig!Han ger mig ett lyckligt liv annars men inte sexuellt.

2.Jag gifte mig med honom för att jag älskar honom!Vi har levt ihop i 12 år

3.Men fortfarande det han inte vet mår han inte dåligt av!   
  • Johan75
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:15:32 följande:

Nu är ju skilsmässor olika och har olika förutsättningar att gå bra beroende på hur man skötte relationen, men visst - barn klarar ofta skilsmässor. Men vi kan nog lämna detta nu? Vi är ju båda överens om att skilsmässa, halvtid med dottern och din mans lycka är något du är beredd att riskera.  
    Behold, i come as a thief.
  • nyfiken82
    Anonym (1) skrev 2013-10-01 13:20:17 följande:
    Löften bryts inte av sig själva. Det är upp till var och en att hålla de löften man ger. Att löften ofta bryts rättfärdigar inte vad du gör.

Har du lust att ha dottern enbart på halvtid?

Men det kommer aldrig ske för han kommer aldrig få veta något!Vi spelar våra kort rätt
  • nyfiken82
    Anonym (sjukt) skrev 2013-10-01 13:20:25 följande:

Hahahaha!!!
    Tillåt mig skratta åt din naivitet.
    Hur korkad får man bli?

Skratta på du!!
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg