• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Maria 434
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:41:27 följande:

Stolt??Nej jag är inte stolt men jag njuter till max!Har träffat en man som kan ge mig det jag vill ha.

Han skulle aldrig vara det!Han älskar mig för mycket!Den perfekta familjepappan.

Hemma punktligt

Inga möten på jobbet

Och hämtar barn på dagis när jag skyller på övertid,after work m.m       
    Varför svarar du inte på frågan istället? Skulle det vara ok med dig om din man hittade en älskarinna?
  • Anonym (smurfan)

Du säger att han älskar dig för mycket för att vara otrogen. Du säger att du älskar honom men ÄR otrogen. Han kan lika gärna vara det mot dig med, han kanske spelar sina kort rätt. Nuppar dagisfröken kanske? En klantskalle är du rent ut sagt med ett brutalt stort ego som är skrämmande att läsa om. Jag finner det ofattbart att du inte skäms!

• nyfiken82
    Anonym (sjukt) skrev 2013-10-01 13:46:37 följande:
    Men du säger att du älskar honom men det kan du ju inte göra.
    Du säger också att du spelar dina kort rätt, du tror inte att de flesta gör det och ändå blir påkomna?
    Du verkar naiv och man får känslan av att du är stolt över att du knullar nån annan. Vad är det att skryta om?
    Det verkar heller inte som att det gör nått om du skulle få konsekvenser, skit samma lixom om det blir skillsmässa.

Jo skilsmässa vill jag inte att det ska bli!Och det kommer det inte heller för vi är såååå sjukt diskreta.Går aldrig tillsammans

Utan han checkar in en stund före och sen kommer jag ditt
    Ingen som kan misstänka något alls  
  • nyfiken82
    Anonym (Imble) skrev 2013-10-01 13:47:43 följande:
    TS du bör skaffa dig ett rep, hitta en träd med lagom höjd..och du vet nog resten.

Men du är ju sjukare än sjukast!
  • nyfiken82
    Maria 434 skrev 2013-10-01 13:47:44 följande:
    Varför svarar du inte på frågan istället? Skulle det vara ok med dig om din man hittade en älskarinna?

Ja är han inte nöjd så får han väl göra det!
  • Ravenholm
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:50:07 följande:

Jo skilsmässa vill jag inte att det ska bli!Och det kommer det inte heller för vi är såååå sjukt diskreta.Går aldrig tillsammans

Utan han checkar in en stund före och sen kommer jag ditt
    Ingen som kan misstänka något alls  
     Seriöst. Du är en skräpmänniska som bedrar din man på detta vis. Han förtjänar bra bättre än en slampa till fru. 
    Om du har lite stolthet kvar i din kropp så talar du om för din man hur läget ligger till så HAN kan få bestämma om han vill vara kvar eller ej.

Finns fan ingen moral kvar i världen. 
  • Fool
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-01 13:49:11 följande:
    Du säger att han älskar dig för mycket för att vara otrogen. Du säger att du älskar honom men ÄR otrogen. Han kan lika gärna vara det mot dig med, han kanske spelar sina kort rätt. Nuppar dagisfröken kanske? En klantskalle är du rent ut sagt med ett brutalt stort ego som är skrämmande att läsa om. Jag finner det ofattbart att du inte skäms!
    Egoister som TS skäms sällan eftersom de anser sig vara centrum av universum och att allt och alla finns till för deras egna små nöjen , det är lixom en naturlag för dem.

I TS fall så finns barnets pappa till för att förse henne med trygghet , kärlek , vara pappa åt hennes barn , etc... och älskaren finns till för att förse henne med andra saker... huvudsaken är att hon får det hon vill ha.. allt annat är oviktigt. 
  • nyfiken82
    Fool skrev 2013-10-01 13:53:09 följande:
    Egoister som TS skäms sällan eftersom de anser sig vara centrum av universum och att allt och alla finns till för deras egna små nöjen , det är lixom en naturlag för dem.

I TS fall så finns barnets pappa till för att förse henne med trygghet , kärlek , vara pappa åt hennes barn , etc... och älskaren finns till för att förse henne med andra saker... huvudsaken är att hon får det hon vill ha.. allt annat är oviktigt. 
    Äntligen någon som fattat!

Mannen och pappan till mitt barn vill jag fortsätta leva mitt liv med

Kommer fortsätta ha sex med honom med men älskaren kommer finnas kvar han me!

Njuter sååå av spänningen     
  • Fool
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:55:34 följande:

Tills du blir påkommen dvs och får träffa din dotter på halvtid... ser fram emot att läsa din nästa tråd där du antagligen sitter och tycker synd om dig själv och självklart skyller allt på din man Flört
  • Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 13:55:34 följande:

Ja och det tyder på att du lär ha en hel del bokstäver i alfabetet, ja utan iq då kanske.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg