• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Nötcreme skrev 2014-05-18 20:50:42 följande:
    Hej.

Ny här (tyvärr)

Gravid i vecka 11 och var på vul. Gravid, men inget foster. Extrema symtom och fått mage.

Gjorde skrapning den 24 april.

Blödde i ca 1 1/2 vecka.

Men i torsdag blödde jag igen. Färskt blod. Tog binda blev inget mer. Men har fortsatt med vattniga blod blandade flytningar tills i dag :( kan det varit mens eller kan det vara så här?

Tacksam för hjälp.

Låter som mens på gång? Kroppen kan ju vara lite upp och ned efter ma/mf.
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-05-18 19:36:49 följande:
    Ja skit dag när man ser att mensen kommer. Vi har vår lille plutt som fyller 5 om 1,5 v. Vi känner dock stress att han blir större och att vi ej får till ett ägg som vill stanna fast vi försökt snart 6 mån efter mf, morr.

Men klinik fest på fre. Få kan jag festa utan bekymmer;)

Jag fick skiten idag som gårdagen förutspådde. Får se fram mot nytt försök...

Kul med party utan att fundera på om...
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-05-19 10:15:44 följande:
    Ringde första gyn. De tog inte emot nybesök. Fick ett nr till en annan men de hade tel tid 8-10 mån-ons. Bara ledig idag. Svårt att gå ifrån och ringa på mitt jobb:(. Får dröja två v innan jag kan ringa hemifrån. Usch. Sitter med tårarna i halsen. Känner hopplöshet. Känns som vi får vara nöjda med år son. Och det är vi ju, men ändock.

Självklar
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-05-19 10:15:44 följande:
    Ringde första gyn. De tog inte emot nybesök. Fick ett nr till en annan men de hade tel tid 8-10 mån-ons. Bara ledig idag. Svårt att gå ifrån och ringa på mitt jobb:(. Får dröja två v innan jag kan ringa hemifrån. Usch. Sitter med tårarna i halsen. Känner hopplöshet. Känns som vi får vara nöjda med år son. Och det är vi ju, men ändock.

Självklart ska tiderna krocka!! Finns det någon som kan hjälpa dig att ringa och boka? Syster din? Kram
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2014-05-19 14:43:41 följande:
    Vad tråkigt! Men bra ändå att du tog test så du slapp hoppas.

Blev inte speciellt deppig av att den kom...just för att jag testat och redan visste. Tror jag gör så nästa månad och.
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2014-05-19 19:39:08 följande:
    Skit med mensen, håller tummarna för nästa försök!:)

Tack Nångång så!!
  • Cayenna
    karro 2014 skrev 2014-05-21 13:04:15 följande:
    Va detta är jobbigt, började med cytotec i fredags för att stöta ut graviditeten.. Hände inte så mycket mer än att jag fick lite blödningar..men sen söndagsnatt har jag haft värk med sömnlösa nätter tills inatt.. Då jag hade kramper och värkar varannan minut. Hela min säng va sjöblöt från all svett.. Fick åka in, fick direkt komma in på ett rum. Personalen var hur goa som helst. Fick en morfinspruta och sen kom läkarn. Gjorde ett vul och de visade sig att fostret var kvar som jag misstänkt. Så nu på tisdag blir de skrapning, är jobbigt men känns ändå bra.. Att försöka gå vidare...

Tufft Jobbigt att dem inte hade tidigare om tider, man vill ju bara bli klar och bli gravid igen.
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2014-05-21 08:13:20 följande:
    Nästa vecka någon gång.

Håller tummarna för dig!
  • Cayenna
    karro 2014 skrev 2014-05-22 09:19:29 följande:
    Ja de är ju de.. Men de skall nog gå bra.. Kände igår kväll att jag började fånigt, så jag tänkte de att jag tar morfintabletter med ggn även om jag inte hade jätte ont., och den hjälpte hela natten:) så nu är man faktiskt utvilad o pigg

Hur går det för dig? Kram
  • Cayenna

Här har första väntan börjat...väntan på äl. Inom 1-2 veckor. Hoppas vi kan tajma in bra även denna gång. Försöker äta bra och motionera så det ska maxa mina chanser. Hur går det för alla?

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?