• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

En vecka sen äl. Och mindre än en vecka till test, kör nog på äl+12 så jag "river av plåstret snabbt". Eller ska jag härda ut och hoppas...?

• Cayenna

Jättesent! Tänker oxå att det inte tagit sig men vet att man känner en tomhet och blir ledsen när man inser att det är kört. Varför skulle denna månad vara "vår"? Usch, vill ha testdag NU.

• Cayenna
    Solros78 skrev 2014-06-07 12:04:58 följande:
    Jag tokanalyserar också. Men har insett att normal pms för mig verkar vara ont i brösten och drag och hugg långt ner i magen för så har det sett ut flera månader i rad. Så det skylle brhövas några väldigt andra typer av symtom nu. Jag testar inte före bim, då min mens kommit så precis 14 dagar efter äl nu flera månader i rad. Men kommer den inte den dagen så...

Du är på äl+nån dag nu? Ska hålla tummarna. Tycker du är duktig som håller dig, men vet man exakt dag så kanske det är lugnt. Jag har ju haft 12-17 dagar....så segt om det blir 16-17 dagar och man börjar tro...
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-06-07 11:29:48 följande:
    Precis så känner jag också!! Är väl inte min tur nu. Men vi håller tummarna!! Kram

Såklart vi håller tummarna Man vill ju så gärna! Och nångång är det ju vår månad... Man undrar bara när. Tänker att det kanske är dålig tajming nu för då kommer jag må illa hela semestern. Vore ju inte jätteoptimalt...
  • Cayenna

Oj vad långsamt! I sommar ska jag köra helt utan alla test och koppla av. I höst söker jag hjälp, vill ta samma tester som solros.

• Cayenna
    Patricia4 skrev 2014-06-08 11:40:14 följande:
    Hoppas du får plus på midsommar:)) tänk vad mysigt!

Bästa midsommaren Håller tummarna Solros78
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-06-08 18:50:52 följande:
    Har ni försökt ett år då? Vi började i okt men mf i dec. Vet ej hur de tänker med hjälp.

Försökt 2år då. (Oskyddat 2år, aktivt 1,5år.) Tänker gå privat ändå för det känns smidigare.
  • Cayenna
    Augusti82 skrev 2014-06-09 12:39:00 följande:
    Hej tjejer! Nu var det ett riktigt långt tag sedan jag var här inne. Livet har varit fyllt med så mycket stress, flytt, jobb och grejeer så internet har riktigt inte följt med.  Hade över 3000 olästa inlägg i denna tråden så jag har missat en del!!! Hur går det för er alla? Jag har bim imorgon eller ons så vi får se vart det bär hän. Kram på er!

Hejar på att mensen inte kommer utan ett fint plus istället. Uppdatera gärna. Jag inväntar oxå bim, men helgen/början på nästa vecka ca.
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2014-06-09 14:51:17 följande:
    Ja gör det, det är ändå skönt att ha kollat några grundläggande delar.

Tänker mig att det känns skönt oavsett om allt ser bra ut eller om det är något som måste åtgärdas. Får boka tid till september.
  • Cayenna
    mom in the city skrev 2014-06-09 10:53:37 följande:
    Är hemma igen efter en härlig semestervecka med massa sol och bad! Mensen dök upp som på beställning på eftermiddagen sista dagen på resan så den förstörde tack och lov inte så mycket.  Lite tråkigt att den kom såklart men samtidigt känns det ändå lite bra då det blev en hel del vin under veckan , hade det blivit ett plus skulle jag vara rädd att jag skadat fostret på något sätt och mer oro är nog det sista jag behöver om jag plussar igen. Är också glad att cykeln blev helt normal den här gången då den strulat lite sen sista mf. Sen var det ju inte ett helhjärtat försök riktigt den här gången, blev bara att vi inte skyddade oss (som vi tänkt göra egentligen) en gång så jag förväntade mig inte så mycket men den här månaden då jäklar ska vi försöka . ÄL borde bli ca 22/6 och BIM 6/7 så hoppas på att tillverka en midsommarnattsbebis!

Skit att mensen kom, men som nån annan skrev: skönt att den kom så sent som det gick på semesterresan. Nu får ni ta nya tag och fixa plusset, det kommer snart!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?