• sowe81

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Jag kom just på att jag kanske gjort så mina äl-tester inte visar rätt. Läste just instruktionerna o man ska doppa i 5s o lägga på torr EJ absorberande yta. Jag har alltid doppat 15s och lagt på en bit toalettpapper. Kan de ha gjort att mina visat nada hela tiden tro... ???Måste testa igen ikväll o göra rätt o se om det blir nån skillnad.

• sowe81

Sepherina - skickat styrkekramar. Måste vara riktigt tufft. Hoppas allt löser sug till det bästa för dog och barnet.

• sowe81

Ofia och paron -- hoppas det tagit sig för er. Spännande!!

Jag har äntligen börjat få utslag på äl-testerna. De har ju varit blanka hittills men igår kom ett supersvagt streck som var starkare idag, så hoppas det blir ännu mer imorgon. Tappen är också mkt högre nu, när den knappt o kändes öppen och hal så hoppas det är nära. Är på cykeldag 16 idag.

Är det så att äl sker ca 12-24h efter man fått positivt utslag?

Vi myser på varje till varannandag så hoppas vi inte missar den.

• sowe81

Senaste tre dagarnas äl-test. Solklart positivt idag eller vad säger ni? Skulle säga ägglossning idag eller imorgon då gissar jag.

Vi sexade tis, tors o fre. Nu blir det några dagar irad, hur länge tror ni innan vi kan lugna oss

• sowe81
    0fia skrev 2013-12-01 10:38:42 följande:

Mitt test var också negativt idag. Tror strecket från i förrgår var det sista av mitt missfall smile4.gif

Nej va trist. Hur länge sen var ditt mf?
  • sowe81
    Belly skrev 2013-12-01 11:19:17 följande:

Så tråkigt att läsa om era test resultat! :( Hoppas ju för alla att det ska bli plus.

Jag har Bim om 5 dagar, en känsla säger mig att jag är gravid och att det jag känner inte är pms besvär. Men är så jäkla rädd att hoppas för mycket. Jag vågar inte testa än på några dagar.

Hoppas hoppas?????
  • sowe81
    0fia skrev 2013-12-01 21:15:54 följande:
    Skrapades 29/10. Var då i veckan 13. Fostret dog i v 10.
    Belly skrev 2013-12-01 11:19:17 följande:Så tråkigt att läsa om era test resultat! :( Hoppas ju för alla att det ska bli plus.

Jag har Bim om 5 dagar, en känsla säger mig att jag är gravid och att det jag känner inte är pms besvär. Men är så jäkla rädd att hoppas för mycket. Jag vågar inte testa än på några dagar.
    Är på BIM -6 jag, just nu önskar även jag att jag inte testat än jag blir ju bara besviken varje gång....
    Då skiljer det bara en vecka på oss. Jag skrapades 24/10, var då i v11, fostret dog i v9.
  • sowe81
    SaandraR skrev 2013-12-01 19:57:30 följande:

Tänkte att jag inte skulle testa innan bim denna gång men det går ju inte!! Igår va testet helt blankt men imorse fanns det ett svaagt streck där..så nu får jag gå o va nervös innan jag vågar testa med digitalt!

Ett streck ska ju bara betyda en sak... Så jag håller tummarna att det stämmer.
  • sowe81
    busmonstret skrev 2013-12-02 13:31:40 följande:

Just nu känns det som att jag aldrig kommer få positivt på mina ÄL-test Rynkar på näsan Visserligen är jag på dag 14 (har inte testat än idag) och enligt "ÄL-mätaren" ska jag ha det nu i veckan. Så det kanske den glada gubben kommer snart. Är bara orlolig hela tiden att jag gör något fel att det är därför det inte syns något. eller att jag inte kommer få någon ÄL den här månanden... Måste samla mina positiva tankar!!

Jag fick positivt igår, cykeldag 18. Jag hade precis samma känsla som du för några dagar sen, men sen äntligen kom det där andra strecket. Så tålamod, även om jag vet att det är svårt.
  • sowe81
    0fia skrev 2013-12-03 13:54:51 följande:

Måste nästa se om man kan "trixa fram" ett streck på en sticka doppad i vatten.... Det här är på morgonens test. Svagt svagt svagt pos men troligen rest efter mf fortfarande, äl +10 php0BS3fw91936.jpg

Jag ser bilden och ett mkt svagt streck. Tror inte heller på spökstreck som några andra skrivit så jag säger grattis!!!

Nu längtar jag till lucia så jag får veta jag med. Känns som om jag följer dig o hoppas få göra det idrotta med
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?