Liten till skrev 2014-03-27 08:04:46 följande:
Ok då förstår jagvarför jag inte ska tillbaka. Vår första blir 6 i december, så vi har precis startat i skolning till förskoleklass. Så nu blev han plötsligt ännu större!
Jag som inte varit så ledsen över vårt ma, blev faktiskt det igår. Var och handlade och såg bara barnvagnar och bebis kläder överallt. Inte roligt alls. Nu vill jag ju bara börja försöka direkt! Hoppas på att inte blöda idag heller, då är det 3e dagen så då vågar man kanske hoppas att det är slut.
Vad skönt att ni i allafall har lätt att bli gravida, hoppas det ska gå fort här nu med. Sonen blev på första gången utan piller, och nu sjunde försöket.
Men nu lär ju oron för missfall ta bort glädjen rejält nästa gång
Stora killen, kan tänka mej att det känns stort o börja skolan. Vår lilla blir precis 19 månader om några dagar.
Mm jag vet, ser bara magar o syskonvagnar överallt. Skitjobbigt!
Hoppas ni kan försöka snart. Jag blöder inte heller längre, hoppas jag, inget på över ett dygn iaf. Så nu väntar jag bara på att börja blöda igen, så bi kan försöka igen sen. Hoppas det inte dröjer allt för länge.
Mm oron för missfall över såklart hela tiden. Men nu när jag var gravid försökte jag tänka att jag kan ju inte göra nåt åt set så då kan jag glädjas åt graviditeten o ta det när det kommer om det kommer, dumt att gå o oroa sig i onödan. Även om det är jättesvårt!