Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Hur lång tid tog det innan ni fick första ägglossningen efter missfallet ? Väntar ivrigt på min!
Hur lång tid tog det innan ni fick första ägglossningen efter missfallet ? Väntar ivrigt på min!
Så himla konstigt!!!!!! Fick positivt på ÄL test den 17 och ÄL den 19 nov enligt appen. Testade med det känsliga clearblue den 1 dec... Visade ingenting!!!! Tänkte att det är kört denna månad... Skulle få mens igår men den kom inte, tänkte att jag testar igen nu ikväll då fick jag detta!!
BIM+1 och ännu ingen mens och inte heller några symtom på varken graviditet eller att mensen är på väg..
Jag har mått illa lite ibland, har humörsvängningar och kissar ofta...men inga ömmande bröst eller molvärk. Ska vänta 2 dagar till, cykeln har kanske blivit oregelbunden sen mf.
Kan man va gravid utan molvärk o ömmande bröst?
Åh va sakta tiden går. Är på äl+5.
Har köpt tester som mäter från 10mlU/ml. Står att man ska kunna testa från 6-7 dagar efter befruktning. Nån som testat dom? Vågar jag prova redan måndag?
De flesta är ju från 25mlU/ml, med ett sånt fik jag streck på bim-4 tror jag med denna som slutade i ma.
Mina test är blanka nu så plussen förut var från mf. Inväntar mensen imorgon
Nu kom den där jävla mensen. Fan vad arg och ledsen jag är just nu!
Är tillbaka på banan med ÄL för första ggn efter MA. Dock missade vi att ha sex tidigt, bara dagen då ÄL-testet var positivt. Jag hoppas ändå det räcker. Vill gå in i 2014 gravid.
Jag är så lycklig!! Jag har just plussat, det stod gravid 1-2 veckor!!!! :) trodde inte alls att jag var gravid inga tydliga symtom utan bara massor av flytningar, tänkte bara testa i fall, för jag ska på julbord idag.