Carla300 skrev 2013-08-25 16:49:26 följande:
Har ny taktik för att dagarna inte ska kännas så jobbiga. Har inplanerat en massa skoj så jag helt enkelt inte hinner sitta och vara sur över att ungen inte vill ut ännu. Måste ta och göra dagarna lättare för mig på det sättet för det kan ju vara ännu 23 dagar kvar för min del, kanske till och med några dagar längre än så också! Har ni några tips på saker man kan göra så länge man väntar? Har börjat bygga ett 1000 bitars pussel så dit får jag kanske några kvällar att gå;)
Var lite inne på att lära mig sticka och få ihop något sött till bebis. Det är ju något att sitta och klura med om man inte redan kan det då förstås. Men jag har inte gjort det ännu. Får se om jag börjar med det... :) Det verkar svårt så har dragit ut på det hehe. Finns ju hur mycket sött och fint som helst på denna sidan som man kan sticka. Finns även en guide med filmer hur man gör alla olika moment.
http://www.garnstudio.com/lang/se/search.php
Lite tantvarning att sitta och sticka kanske ^^ men det är ju såå himla fint med stickade kläder! Skulle väldigt gärna vilja ha något av de plaggen, men man ska ju klara av och ha tålamod att göra dom också.