• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stora My

För en månad sen tippade jag att bebisen skulle komma idag. Hade så mycket sammandragningar när jag var på promenad så jag tänkte den lille kommer på en månad. Men inget på g här. Varit ute på en shoppingtur och haft mycket tryck nedåt (hoppas han fixerar sig nu). Men inga andra känningar.

• ThereseMariaH
    Carla300 skrev 2013-08-25 19:22:51 följande:

Har redan stickat en hel filt åt honom. Började när jag var i vecka 7, blev klar för två veckor sen;)
    Ojdå :D flitigt! hehe ja, då kanske du är trött på att sticka! ^^
  • Sarus85
    oldy skrev 2013-08-25 19:13:41 följande:
    Eller hur! Någon gång har jag liksom tänkt att "attans nu är mensen på gång!". Det gör såpass ont så jag skulle vilja ta tabletter, men det ska ju göra så mycket ondare sen så jag försöker härda smile5.gif
    Akta så du inte tröttar ut dig bara! Du måste vara utvilad när den riktiga matchen är igång hehe!
  • oldy
    Sarus85 skrev 2013-08-25 20:25:45 följande:
    Akta så du inte tröttar ut dig bara! Du måste vara utvilad när den riktiga matchen är igång hehe!
    Blir snarare trött av halsbrännan, restless legs & foglossningen som orsakar sömnproblem Obestämd. Är sjukskriven så jag tar det väldigt lugnt, ligger & tittar mycket film & serier. Behöver ju energi inför förlossning & att bli småbarnsförälder Skrattande
  • Sarus85
    oldy skrev 2013-08-25 21:36:17 följande:
    Blir snarare trött av halsbrännan, restless legs & foglossningen som orsakar sömnproblem Obestämd. Är sjukskriven så jag tar det väldigt lugnt, ligger & tittar mycket film & serier. Behöver ju energi inför förlossning & att bli småbarnsförälder Skrattande
    Usch ja halsbränna är hemskt :(. Samarin är det enda som hjälper mig.

Restless leg hade en väninna till mig, ska tydligen vara fruktansvärt jobbigt. Har du fått det i samband med graviditeten?

Tur du är sjukskriven och kan ladda :)
  • oldy
    Sarus85 skrev 2013-08-25 21:57:10 följande:
    Usch ja halsbränna är hemskt :(. Samarin är det enda som hjälper mig.

Restless leg hade en väninna till mig, ska tydligen vara fruktansvärt jobbigt. Har du fått det i samband med graviditeten?

Tur du är sjukskriven och kan ladda :)
    Samarin hjälper bara ibland här :/

Ja, det är precis nu för bara nån vecka sen jag blivit så rastlös i benen, när jag ska sova speciellt. Jaja, vi lär väl glömma alla bekymmer när vi har våra bebisar att gosa med jobbar du än?
  • Sarus85
    oldy skrev 2013-08-25 22:45:43 följande:
    Samarin hjälper bara ibland här :/

Ja, det är precis nu för bara nån vecka sen jag blivit så rastlös i benen, när jag ska sova speciellt. Jaja, vi lär väl glömma alla bekymmer när vi har våra bebisar att gosa med smile1.gif jobbar du än?
    Nix har haft semester/föräldraledigt i ungefär 1,5 månad. Riktigt skönt! Har en 2,5 åring som sysselsätter mig så mycket vila blir det tyvärr inte :). Men skönt att få va ledig med mannen och sonen medan vi bara är 3 st :)
  • oldy
    Sarus85 skrev 2013-08-25 22:57:00 följande:
    Nix har haft semester/föräldraledigt i ungefär 1,5 månad. Riktigt skönt! Har en 2,5 åring som sysselsätter mig så mycket vila blir det tyvärr inte :). Men skönt att få va ledig med mannen och sonen medan vi bara är 3 st :)
    Okej, då får ditt barn tiden att gå iaf
  • Carla300

Jag är ju hemma med en 3åring och en 1,5åring på heltid så det får nog tiden att gå snabbare:) Men är också jobbigt ibland nu när man varken är smidig eller har mycket tålamod... Har fått sova bra också inatt så nu ska man väl orka med en ny vecka! Bf nästa vecka, tänk det:) Bf+5 nästa vecka också om det vill sig... Andra barnet kom på bf+3 så hoppas att vi får vår bebis senast nästa vecka!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?