• Anonym (:()

Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(

Jag vet inte vad jag ska göra! Min man tappar tålamodet jätte lätt och blir arg, jag är så arg och besviken på honom. Han slår våran dotter för minsta lilla när han har haft en lång dag på jobbet och är trött, han blir som det hemskaste monster! Våran tvååring snart 3 i sommar är ganska vild och trotsig. Iförrgår fick jag nog, han smällde till henne 5 gånger på bara 2-3 tim, på kvällen före läggdags. Slår henne hårt på rumpan (med blöja på) slog henne med hennes tröja på benet som hon vägrade ta på sig, sen såg jag ett märke på hennes axel vid bröstet som hon visade och sa titta vad pappa gjorde. Sen ville hon inte borsta tänderna och spotta ut massa vatten som rann på hennes tröja då smällde han till henne på armen så det lät högt och Putte till henne hårt så hon hängde fram över handfatet, hon stod på toa stolen. Jag blev förbannad och tog henne och sa åt han att gå därifrån. Jg får trösta henne och jag mår för jävligt. Hur kan jag ha en man som inte har någon kontroll hon är bara ett barn!! Ändå är det jag som har varit hemma med barnen varenda dag, men aldrig att jag skulle slå mina barn när dem är jobbiga. Vi bråkade dagen efter och han får det att låta som att det är mitt fel, han blir arg på MIG! Han säger att han inte vill göra som han gör, men han är stressad och trött då menar han att jag ska hoppa in och ta över allt:/ jag har alltid sagt till mig själv att aldrig vara med en man som slår barn, jag hatar det. Det går emot allt jag står för! För övrigt är han underbar och älskar son familj, kramar och säger att van älskar dem till barnen. Ska kg behöva skydda mina barn mot deras egen far!!? Jag vägrar stå bredvid detta. Han har sagt flertal gånger att han ska sluta. Men nu har set blivit värre. Vad ska jag göra? :(

• Svar på tråden Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(
  • LängtansBlåaBlomma
    Anonym (Wut) skrev 2014-09-30 22:18:16 följande:

En tråd från våren 2013, så det har nog ordnat sig..

Inte helt säker på det....
    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • claudia001

Hade min man slagit vårt barn hade jag fan bankat skiten ur honom!! Blir så arg att vissa tillåter sånt ske!!!

• astegmatism
    Anonym (:() skrev 2013-05-10 12:11:24 följande:

Jag vet inte vad jag ska göra! Min man tappar tålamodet jätte lätt och blir arg, jag är så arg och besviken på honom. Han slår våran dotter för minsta lilla när han har haft en lång dag på jobbet och är trött, han blir som det hemskaste monster! Våran tvååring snart 3 i sommar är ganska vild och trotsig. Iförrgår fick jag nog, han smällde till henne 5 gånger på bara 2-3 tim, på kvällen före läggdags. Slår henne hårt på rumpan (med blöja på) slog henne med hennes tröja på benet som hon vägrade ta på sig, sen såg jag ett märke på hennes axel vid bröstet som hon visade och sa titta vad pappa gjorde. Sen ville hon inte borsta tänderna och spotta ut massa vatten som rann på hennes tröja då smällde han till henne på armen så det lät högt och Putte till henne hårt så hon hängde fram över handfatet, hon stod på toa stolen. Jag blev förbannad och tog henne och sa åt han att gå därifrån. Jg får trösta henne och jag mår för jävligt. Hur kan jag ha en man som inte har någon kontroll hon är bara ett barn!! Ändå är det jag som har varit hemma med barnen varenda dag, men aldrig att jag skulle slå mina barn när dem är jobbiga. Vi bråkade dagen efter och han får det att låta som att det är mitt fel, han blir arg på MIG! Han säger att han inte vill göra som han gör, men han är stressad och trött då menar han att jag ska hoppa in och ta över allt:/ jag har alltid sagt till mig själv att aldrig vara med en man som slår barn, jag hatar det. Det går emot allt jag står för! För övrigt är han underbar och älskar son familj, kramar och säger att van älskar dem till barnen. Ska kg behöva skydda mina barn mot deras egen far!!? Jag vägrar stå bredvid detta. Han har sagt flertal gånger att han ska sluta. Men nu har set blivit värre. Vad ska jag göra? :(

Lämmna din man, innan han slår ihjäl eran gemensamma dotter
  • Bananen123

LÄMNA HONOM!
    det är olagligt att slå andra i Sverige, speciellt barn.

Gör såhär:
    1. Säg att det är olagligt att slå andra i Sverige.
    2. Om han fortsätter, ring polisen.

• Anonym (Polisi)

Ring polisen!Det är sjukt och brottsligt.

• Nomanisanisland
    Anonym (:() skrev 2013-05-10 12:11:24 följande:

Lämna och anmäl aset omedelbart. Din man väljer att att misshandla ert barn och då ska han inte vara i närheten av barnet. Det där med att inte kunna kontrollera sig är alla fega skitstövlars standardursäkt. Man kan välja att låta bli att slåss.
  • Nomanisanisland
    ummabdilleh skrev 2013-05-11 17:26:36 följande:

Tycker du att halva världen har fel barnuppfostran för att de gör och lever på annat sätt än du?? Acceptera att alla folk är olika och lever olika. Nej jag tycker inte ännu en gång det är fel att slå barn. Tycker jag misshandel är fel? Ja. Slår jag mina barn? Nej, men tycker fortfarande inte det är fel
    och därmed bevisar du att du är fullkomligt jävla väck i huvudet. fattar man inte att man inte ska slå barn förtjänar man inte att vara i närheten av dem. det finns inget som helst försvar för små patetiska fega as som TS man som upprepade gånger väljer att misshandla och kränka sitt barn. inte för att barnet gör något fel utan för att TS man väljer att ta ut sitt dåliga humör på sitt barn.
  • Nomanisanisland
    ummabdilleh skrev 2013-05-10 21:15:43 följande:

Herregud vad folk blandar sig i . Ge t.s andra råd än anmäla och lämna. Man kan undra hur många olyckliga folk det finns på detta forum som önskar andra ska vara lika olyckliga som de själva. Dessutom kanske kvinnor borde prata med sina män och kolla så de tycker samma om livet, barnuppfostran m.m innan de springer och skaffar barn och sen klagar. Lär er nåt nån gång
    Om man lever med ett as som väljer att misshandla och kränka ens barn är det ens förbannade skyldighet att omedelbart ta barnet bort från faran. Och är man så dum i huvudet så att man väljer att misshandla och kränka sina barn förtjänar man en anmälan och ska bestraffas. 
  • Stellanova4

Så lätt:

Du säger i lugn men jävligt bestämd ton att händer detta en enda gång till så är det skilsmässa samt förlorad vårdnad som gäller för honom.

Om han inte tror han fixar detta så måste han fan se till att gå i terapi!

Sätt ett stopp NU. Barnens bästa måste gå först

• Anonym (Klara)

Att du ens överväger att stanna med barnen är mind blowing för mig som kommer från en trasig bakgrund där min far sen 5-6 års ålder misshandlat mig halvt till döds ett flertal gånger medans mamma jobbade, men stannade för pappa alltid va sån bra och kärleksfull när han inte rörde alkoholen.
    Din man har ingen gräns till rätt och fel. Han har inget att skylla på. 
    Om du nu vill ha kvar han, så bli fort som bara den särbos förfan!! Då kan han gå på terapi och hur man kan bli en bättre pappa osv medans barnen och du är säkra tills dess.

Lycka till,.

• Venne

Har inte läst tråden utan svarar på ts. Du ska GIVETVIS lämna honom och se till att få ensam vårdnad, samt se till att de har umgänge med övervakning. Du är just nu delaktig i barnmisshandel då du låter det fortgå. Det kvittar hur många fina sidor han har, han misshandlar ert barn! Till och med mördare och diktatorer har fina sidor.

• vampyria2

Ärligt talat så tycker jag att det är värre att du stannar kvar och låter pappan behandla ert barn på det viset än det pappan gör, han verkar ju ha en skruv lös och fattar inte bättre, du vet att det är fel men väljer ändå att vara kvar hos honom :-/

Svar på tråden Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(