ex ungue leonem skrev 2013-02-13 14:50:19 följande:
Jag är i gott sällskap....ser jag just
Där har du fel. Om du läser mina inlägg igen så ser du att jag till en början har använt mig av läkemedelsnamnet för att fortsättningsvis använda mig av den verksamma substansen, för enkelhetens skull. :)
solosss skrev 2013-02-13 14:53:50 följande:
Asså, varför tjafsar ni så jävla mycket i den här tråden? Fass skriver inte ut i bipacksedeln att man kan dö av en överdos, just för att benso är för folk med grov ångest och panikattacker, och de flesta är suicidala. De skriver heller inte ut på mediciner som är opiumbaserade, innehåller amfetamin osv bara för att folk inte ska veta hur jävla farligt det egentligen är så man inte ska få vatten på sin självmordskvarn, Jag har en kompis som blev förlamad och fick en hjärtattack pga bensoöverdos, han mår rätt ok nu men GE FAN i att blanda piller och alkohol. Fattar inte att det ens är nåt att diskutera?
Ingen har påstått att det skulle stå i någon bipacksedel. (Även om det faktiskt står i bipacksedeln på tex dexofen att den absolut inte får blandas med alkohol. Sådan viktig information måste stå.) Men om vi ponerar att det inte skulle stå på bipacksedeln så står det trots allt i "fass för förskrivare".
Och fortsättningsvis så har vi inte pratat om någon överdos.