Annaloppan skrev 2013-03-13 23:13:14 följande:
Hej alla!
Hänger gärna med er här
Jag fick mitt tredje MA på ca ett år för drygt en mån sen, hade stannat av i v5-6 precis som första gången. andra gången hann vi till v8. har varit sjukskriven i perioder efter mina missfall då jag mått psykiskt dåligt. Alla runtomkring får barn och vi står bara kvar på noll.
Fick idag provsvaren på allt utom kromosomavvikelserna från min läkare. Allt såg bra ut, så är det ok med kromosomtestet är det till att försöka igen. Känns bra på ett sätt att allt ser ok ut, samtidigt har jag läst mkt på forum och vet att det är ingen garanti för att det går vägen, usch varför ska det vara såhär! Det positiva är att vår läkare är väl insatt och har forskat i ämnet. Hon är även positiv till TLC så det kommer vi gå och antagligen blir jag sjukskriven vid en ny graviditet. Hoppas bara att det blir en ny. Oj blev mkt , men skönt att skriva av sig. Tycker alla ni som kämpar är otroligt starka! Kram
Hej o välkommen!
Vilken bra läkare du hittat.
Det är aldrig någon läkare som ens pratat om sjukskrivning o det psykiska. Jag har bara stannat hemma veckan ut o blött ut det värsta o sen tillbaka till jobbet.
Vi har haft 5 missfall, 4 av de är under det senaste året, det längsta vi kommit är v 11.
Vi har försökt med ÄL tester sen Augusti 2010 så det är över 2½ nu.
Nu har vi varit i Aten o gjort en immunutredning o hoppas att kunna få beahndling som ska hjälpa.