• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Klipphäll

Feel Good tråd? Hm, ja så till vida att man får njuta av massa vackra människor, tyvärr får man lite sämre feeling om sig själv. Inte kul att inse att ALLA andra ser bättre ut än en själv...

• Anonym (Emma)

Haskel- fin bild! Och att bli jämförd med JD är helt klart en komplimang!

Anton Chigurh skrev 2012-12-21 23:21:16 följande:
    Nu får du fan hänga med lite Haskel, jag har faktiskt höjt till 1,9 mille, men då skall gräsklipparhelvete ingå, bara så du vet. 

Fast jag känner mig givmild i kväll, jag har just fått sätta på ett gediget fruntimmer, vilket du kan tacka din lyckliga stjärna för. Jag höjer till 2 mille på stående fot. Men då ryker dina kalsonger också. Och gräsklipparen. Dock, Haskel, så kräver jag att kalsonger inte bara är nytvättade, utan du skall har kört tre extratvättar på det långa programmet, 90 gradersprogrammet, och där tillsatt minst en liter Klorin av synnerligen god kvalité. Till varje tvättomgång. Det har du råd med om jag pröjsar 2 mille.

Har vi en deal ???

Låter fair tycker jag. Frågan är väl bara om kallingarnas kvalitet håller för det?
    Blir nog ingen sommarstuga för mig, 2 mill fixar jag inte med nuvarande lån .-(

• Putt B

[quote=68046587][quote-nick]petsod skrev 2012-12-21 23:28:21 följande:[/quote-nick][/quote] Retsticka..

• Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 23:21:16 följande:
    Nu får du fan hänga med lite Haskel, jag har faktiskt höjt till 1,9 mille, men då skall gräsklipparhelvete ingå, bara så du vet. 

Fast jag känner mig givmild i kväll, jag har just fått sätta på ett gediget fruntimmer, vilket du kan tacka din lyckliga stjärna för. Jag höjer till 2 mille på stående fot. Men då ryker dina kalsonger också. Och gräsklipparen. Dock, Haskel, så kräver jag att kalsonger inte bara är nytvättade, utan du skall har kört tre extratvättar på det långa programmet, 90 gradersprogrammet, och där tillsatt minst en liter Klorin av synnerligen god kvalité. Till varje tvättomgång. Det har du råd med om jag pröjsar 2 mille.

Har vi en deal ???

Jag har visst underskattat dig Anton, du var faan i mig en hård förhandlare. Jag hade ju planerat ett motbud på 2.3 millar, men vad ska jag säga nu. Jag är alltså jävligt sugen på att godta ditt bud, problemet är egentligen bara kalsongerna. Jag har ju förstått hur populär och sexig jag är i dem tack vare den här tråden. Du kan inte tänka dig ett par stumpor istället?
  • Haskel
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 23:21:36 följande:

Så fin bild!
    Japp, han är framröstad till världens sexigaste man två gånger, så det är bra .www.newser.com/story/74307/johnny-depp-sexies...

Sambo visste inte vad som var likt, känns iaf trevligt att eventuellt vara sexig. Vart tycker du likheten ligger, kan
    det vara kalsongerna som Anton nu försöker få att ingå i köpet, som gör mig så likFlört?
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-21 23:33:46 följande:
    Jag har visst underskattat dig Anton, du var faan i mig en hård förhandlare. Jag hade ju planerat ett motbud på 2.3 millar, men vad ska jag säga nu. Jag är alltså jävligt sugen på att godta ditt bud, problemet är egentligen bara kalsongerna. Jag har ju förstått hur populär och sexig jag är i dem tack vare den här tråden. 

Du kan inte tänka dig ett par stumpor istället?
    Låt mig fundera på saken, Haskel, låt mig fundera...

Och ja, jag kallas inte Flinta-Förhandlaren för inte !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (bmi plus)
    Haskel skrev 2012-12-21 23:38:44 följande:
    Sambo visste inte vad som var likt, känns iaf trevligt att eventuellt vara sexig. Vart tycker du likheten ligger, kan
    det vara kalsongerna som Anton nu försöker få att ingå i köpet, som gör mig så likFlört?
    Jag hade inte släppt kalsongerna så lätt om jag vore du!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 23:24:48 följande:
    Tack självKyss!

Ja och så din lekamen, var tvungen att gå tillbaka för att hitta din bild. Till att börja med, den är värd betydligt fler än en bild, come on!
    http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpstq0eg.jpg

Grymt deffat, snygg och lagom hårig!!

Full poäng!
    Tack så mycket, Emma, nu blev jag glad igen, riktigt glad. Vilket jag iofs var innan. men nu blev jag ännu gladare, tack vare dig

Så denna är du värd :

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (badsugen)
    Haskel skrev 2012-12-21 23:38:44 följande:
    Jag har inte sett Johnnys kalsonger eller knappt hans kropp, men ni har liknande, vackra ansikten.
Svar på tråden Helkroppstråden