Inlägg från: Klipphäll |Visa alla inlägg
  • Klipphäll

Helkroppstråden

Kul tråd:) Tycker också att Octopuzz är väldigt lik Petra Mede. Det första jag tänkte när jag såg färje(?)bilden

• Klipphäll

Jo, jag har sett det:) Har inte haft möjlighet att kommentera men läst det mesta i tråden. Och när jag såg den bilen var det nästan så jag trodd att du var hon:)

octopuzz skrev 2012-12-21 23:11:48 följande:
    haha andra som säger det...  ser inte alls likheten själv dock.. 

• Klipphäll

Minus 10 räcker mer än väl! Tycker du ser bra ut redan nu!

Anton Chigurh skrev 2012-12-21 23:11:12 följande:
    Du är en mycket god bit på väg, Damen, fast du är riktigt grann redan. Nobelmiddan, du vet, du hade också fått en stalker på halsen. Är du gift, Damen, och skulle få en inbjudan till nämnda Nobelmiddag. Lämna gubben hemma. Iaf om jag också kommer dit. Bra jobbat, verkligen, å all lycka till i fortsättningen.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

• Klipphäll

Feel Good tråd? Hm, ja så till vida att man får njuta av massa vackra människor, tyvärr får man lite sämre feeling om sig själv. Inte kul att inse att ALLA andra ser bättre ut än en själv...

• Klipphäll
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:05:11 följande:
    Jag kan tänka tvärtom ibland. Att det hade varit enklare att vara kille. Då gör det inte så mycket om man inte är toksnygg. Ni har inte samma "krav" på er. Eller så är det bara så det känns

• Klipphäll
    Philipsson skrev 2012-12-20 23:51:25 följande:
    Några har begärt ut detta:
    Ja, det är jag på bilden.

• Klipphäll

Men är det verkligen på samma sätt? Visst lever vi i en cynisk värld, så är det absolut, men jag upplever att vi quinns har en ständig utseendepress på oss. Inte lika många män som känner pressen av att tokträna på gymmet och käka ryssfemmor som kvinnor som känner viktpress?

Philipsson skrev 2012-12-22 00:21:29 följande:
    Fast det är ett intressant fenomen det där att många kvinnor tycks tro att pojkar/män inte är utsatta för samma påverkan vad gäller direkt reklam och indirekt reklam (t.ex. film) reativt utseendet som flickor/kvinnor. Vad grundar de det på? Flickor får anorexia, pojkar knaprar ryssfemmor. Två sidor av samma mynt. Målet är att bli attraktiv på marknaden. Det är en cynisk värld vi lever i, för att människor är cyniska.

• Klipphäll

Hoppas du har rätt! Min 'icke vetenskapliga' uppfattning är kalla fall att män lägger ribban högt oavsett hur de själva ser ut. Typ en kille som får chansen att *** en enormt snygg tjej, de passar på, njuter f fulla muggar, tycker de gjort en erövring. Vi tjejer däremot, skulle vi mot förmodan lyckas fånga ett kap skulle vi inte njuta av det. Vi har fullt upp med att hålla in magen och 'duga' Jag kan ha fel, men det är så jag uppfattat det.

Philipsson skrev 2012-12-22 00:31:35 följande:
    Jaså inte? Det där tror jag inte en sekund på. Skilnaden är att män inte talar om det offentligt på samma sätt.

• Klipphäll

Absolut inte! Skulle tro att det är utsidan de flesta får upp intresset för. I alla fall live. Det är en utsida vi faller för. Sen har vi till viss del olika smak, tack och lov. Drömmen är väl att finna någon som är väldigt attraktiv i 'mina' ögon och som dessutom är snäll, intelligent och har humor. Jag tror att killar har lättare att passera First base....

Philipsson skrev 2012-12-22 00:58:22 följande:
    Det finns ingenting som säger att det är "finare" att falla för insidan än för utsidan.

• Klipphäll

Var ju precis så jag menade😃Du var helt enkelt bättre på att formulera det

Tom Araya skrev 2012-12-22 02:50:16 följande:
    Eller så är det utsidan som skapar intresset av och insidan vi faller för eller en kombination av ut- och insida.

• Klipphäll
    Haskel skrev 2012-12-22 12:33:50 följande:
    För att locka fler kvinnliga spekulanter, kan jag säga att det finns möjlighet att odla sådana här på gården.

• Klipphäll

Ha ha! Du är bäst!!! Smokin' hot 😜

Haskel skrev 2012-12-22 20:52:51 följande:
    Jag har inget som helst bekräftelsebehov. Jag lägger bara in bilder för att få höra hur snygg och sexig jag är. Så kom igen nu alla tjejer/kvinnor, berätta hur läcker jag är.

• Klipphäll

Svårt att låta bli bara. Den som blir sårad och påhoppad behöver back up!

fläta skrev 2012-12-22 22:24:31 följande:
    Okej! 

Svar på tråden Helkroppstråden