Helkroppstråden
Kul tråd:) Tycker också att Octopuzz är väldigt lik Petra Mede. Det första jag tänkte när jag såg färje(?)bilden
Kul tråd:) Tycker också att Octopuzz är väldigt lik Petra Mede. Det första jag tänkte när jag såg färje(?)bilden
Jo, jag har sett det:) Har inte haft möjlighet att kommentera men läst det mesta i tråden. Och när jag såg den bilen var det nästan så jag trodd att du var hon:)
Minus 10 räcker mer än väl! Tycker du ser bra ut redan nu!
Feel Good tråd? Hm, ja så till vida att man får njuta av massa vackra människor, tyvärr får man lite sämre feeling om sig själv. Inte kul att inse att ALLA andra ser bättre ut än en själv...
Men är det verkligen på samma sätt? Visst lever vi i en cynisk värld, så är det absolut, men jag upplever att vi quinns har en ständig utseendepress på oss. Inte lika många män som känner pressen av att tokträna på gymmet och käka ryssfemmor som kvinnor som känner viktpress?
Hoppas du har rätt! Min 'icke vetenskapliga' uppfattning är kalla fall att män lägger ribban högt oavsett hur de själva ser ut. Typ en kille som får chansen att *** en enormt snygg tjej, de passar på, njuter f fulla muggar, tycker de gjort en erövring. Vi tjejer däremot, skulle vi mot förmodan lyckas fånga ett kap skulle vi inte njuta av det. Vi har fullt upp med att hålla in magen och 'duga' Jag kan ha fel, men det är så jag uppfattat det.
Absolut inte! Skulle tro att det är utsidan de flesta får upp intresset för. I alla fall live. Det är en utsida vi faller för. Sen har vi till viss del olika smak, tack och lov. Drömmen är väl att finna någon som är väldigt attraktiv i 'mina' ögon och som dessutom är snäll, intelligent och har humor. Jag tror att killar har lättare att passera First base....
Var ju precis så jag menade😃Du var helt enkelt bättre på att formulera det
Ha ha! Du är bäst!!! Smokin' hot 😜
Svårt att låta bli bara. Den som blir sårad och påhoppad behöver back up!