• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • xXx
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:22:03 följande:

*pust flämt*
    *kånkar Skeppshultaren 3tr upp* 

Du är på rätt väg Ernst. Jag tror att kvinnorna vill ha en svettig man på nästa bild Skrattande
  • Anonym (Emma)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:22:03 följande:

Nema problema

*pust flämt*
    *kånkar Skeppshultaren 3tr upp* 

Skrattande
  • A82

Läste om era morötter haha
    Skulle lägga ut en bild på en skön en men kan ej via mobilen.
    På väg ut så får komma igen imorgon när jag vaknat med lite bilder.

Att tillägga. Fan va snygga alla är på sitt sätt som lägger upp.
    Underbara människor.
    Stort credit till er alla.
    :)

• Anonym (badsugen)
    Haskel skrev 2012-12-21 22:21:33 följande:

Bmi och badsugen: Eftersom att alla ni två vill se mer av mig så har jag bestämt mig för att fixa det åt er. Men ge er till tåls en liten stund till. Har nämligen inga på datorn, utan måste be sambon fotografera mig först. Men lovar att återkommaFlört,

Passa på att fråga henne om du är lik Johnny Depp i verkligheten? Alltså utan gräsklippare?
  • L E O N
    A82 skrev 2012-12-21 22:27:30 följande:
    Läste om era morötter haha
    Skulle lägga ut en bild på en skön en men kan ej via mobilen.
    På väg ut så får komma igen imorgon när jag vaknat med lite bilder.

Att tillägga. Fan va snygga alla är på sitt sätt som lägger upp.
    Underbara människor.
    Stort credit till er alla.
    :)
    Mmmm nu blev jag hungrig igen. Är den stor?
  • Anonym (Emma)
    Haskel skrev 2012-12-21 22:21:33 följande:

Bmi och badsugen: Eftersom att alla ni två vill se mer av mig så har jag bestämt mig för att fixa det åt er. Men ge er till tåls en liten stund till. Har nämligen inga på datorn, utan måste be sambon fotografera mig först. Men lovar att återkommaFlört,

Det är bra, vi väntar med spänning!

Ngra fler husbilder vore inte heller fel. Hur ser interiören ut? Planlösing? Uppvärmningskostnad, kanske hög mtp de ngt läckande fönstren?
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 16:12:26 följande:

Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.

Du är fan makalös, BS, du har kropp som en 25-åring, och jag vet att jag inte ens tar i, kan lova att folket här håller med mig. Bra jobbat och du är en dessutom en jävligt vacker kvinna...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • octopuzz
    Bonnevier skrev 2012-12-21 21:54:53 följande:
    Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:

såååå fin bild! Skrattande
  • octopuzz
    Haskel skrev 2012-12-21 22:13:52 följande:
    Jag vill tacka alla tjejer i första hand, Octo, Thessa, Beth, Badsugen, Flisan, Knubbig, Bmi, Bonnevier samt alla ni andra jag inte kommer ihåg namnet på.  Tack till er killar också.

Fantaskt vackra kroppar ni alla har. Långa, korta, smala och knubbiga spelar ingen roll. Även trevligt då vissa av er visat sina bröst på granntråden. Jag slutar aldrig att förvånas öveer hur vackra ett par bröst och en kvinnokropp är.

Den klart trevligaste tråden i   FL:s historia, nästan ingen osämja. Bara trevliga människor och uppskattning till varandra. Kanske beror på att vi alla är lite kroppsfixerade trots alltFlört?

Skrattande
  • Anonym (Nakenfis)
    A82 skrev 2012-12-20 23:59:03 följande:

Mer naket än så här ger jag inte.
    Och med det säger jag godnatt.
    Snyggt
Svar på tråden Helkroppstråden