• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    Bonnevier skrev 2012-12-21 21:54:53 följande:
    Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:

Å hoppsan sa. Underbar tatuering!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • xXx
    Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:

Herrejävlar vilken fin tatuering Glad   Även en grym 3-D tatuering av ett litet barn. Häftigt
  • Haskel
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 21:51:03 följande:
    Haskel, man vill se mera av både dej och av huset?
    Av huset förstår jag ju, men vill ni verkligen se mera av migFlört?
  • Anonym (bmi plus)

Fin tatuering, fin tjej, urgulligt barn
  • Anonym (bmi plus)
    Haskel skrev 2012-12-21 22:00:25 följande:
    Av huset förstår jag ju, men vill ni verkligen se mera av migFlört?
    Jaaa..
  • Xmag

Är inte så förtjust i tatueringar egentligen men detta var fint! Härlig bild.
  • Putt B

Personligen är jag inte för tatueringar av det slaget.. men bortser man ifrån den så är din bild jättefin... både mamma och barn..
  • Ernst Hugo
    straight arrow skrev 2012-12-21 21:54:36 följande:
    Glöm inte cykeln. Ha alltid en flyktväg redo.

Haha, blev jag den förste på 2136 inlägg som blev dissad Skrattande tack Pilen
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Emma)
    Haskel skrev 2012-12-21 21:46:31 följande:
    En fantastisk kropp med fina former, syns faktiskt inte spår av tidigare ätstörningar.

Budgivningen har faktiskt stått still idag, både jag och intressenterna har väl varit upptagna med julstökGlad. Synd att du håller på att bygga, ju fler intresserade dessto bättre annars. Är rädd att jag får nöja mig med ca 2 mille. Anton hade iaf funderingar på att bjuda 1.8 tror jag. Men så är det ju den där gräsklipparen också, den betyder väldigt mycket för mig, liksom mina kalsongerFlört 
    Tack så mkt! Och tack alla ni andra också. Fantastiskt vad glad man blir av komplimanger från helt okända människor!

Hmm, konstigt med stillastående budgivning på ett sådant fantastiskt objekt. Såg ut att vara "ngt för den händige", det skulle ha passat perfekt! Blir spännande att se var det landar, kanske värt att lägga ett skambud ändå, en sommarstuga har man ju alltid glädje av. + gräsklippare - kallingar, det blir väl bra?

Bonnevier- Superfin bild! Fantastikt fin kropp och gudomlig bebis! -9kg!? imponerande, men ser inte ut att ha behövts!
  • Haskel

Jag vill tacka alla tjejer i första hand, Octo, Thessa, Beth, Badsugen, Flisan, Knubbig, Bmi, Bonnevier samt alla ni andra jag inte kommer ihåg namnet på.  Tack till er killar också.

Fantaskt vackra kroppar ni alla har. Långa, korta, smala och knubbiga spelar ingen roll. Även trevligt då vissa av er visat sina bröst på granntråden. Jag slutar aldrig att förvånas öveer hur vackra ett par bröst och en kvinnokropp är.

Den klart trevligaste tråden i   FL:s historia, nästan ingen osämja. Bara trevliga människor och uppskattning till varandra. Kanske beror på att vi alla är lite kroppsfixerade trots alltFlört?

Svar på tråden Helkroppstråden