Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Helkroppstråden

Får väl börja med påklätt...
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 21:53:59 följande:

Och en dörr emellan för säkerhets skull....det är bra att du är försiktig!

Inte emellan det är spegelbilden i dörren jag fotat *L*
  • Ernst Hugo
    straight arrow skrev 2012-12-21 21:54:36 följande:
    Glöm inte cykeln. Ha alltid en flyktväg redo.

Haha, blev jag den förste på 2136 inlägg som blev dissad Skrattande tack Pilen
  • Ernst Hugo
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 22:15:16 följande:
    Jag ser inte hur mannen (du) ser ut på den bilden

Poäng - jag får väl ordna en bättre. Tänkte bara att jag skulle försöka undvika den klassiska badrumsbilden *L*
  • Ernst Hugo
    straight arrow skrev 2012-12-21 22:17:29 följande:
    Haha, skojar bara, du vet att jag tycker om dig EH

Nema problema
    xXx skrev 2012-12-21 22:19:43 följande:
    Vad sägs om en badrumsbild med cykeln bredvid dig? Den är inte så vanlig Glad

*pust flämt*
    *kånkar Skeppshultaren 3tr upp* 

• Ernst Hugo
    c89 skrev 2012-12-22 23:39:16 följande:
    170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.

Kan inte för mitt liv fatta att du skulle väga 107 (skulle gissat på 87) Du har en mycket kvinnlig kropp och dina bröst är tok-vackra {#emotions_dlg.flower} 
  • Ernst Hugo

Jahapp, blev klassisk badrumsbild dock utan min Skeppshultare
  • Ernst Hugo
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 15:42:48 följande:
    "Skeppshultare"....menar du stekjärnet här, Ernst ???

Backlogga i tråden så sr du en påklädd bild på Ernst samt min Skeppshult Promenad Någon föreslog att jag skulle ta en badrumsbild tillsammans med min kära cykel. Dessbättre tyade jag jag inte ta upp den 3 tr.
  • Ernst Hugo
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 15:55:28 följande:
    Aaah, då är jag med Ernst, jag såg den bilden också, klumpigt av mig att inte koppla här, hoppas du förlåter mig. 

Och schysst att du postar, kvinnorna kommer vara dig för evigt tacksam, Ernst, tro mig... Glad

Well, jag är ju inte 25 längre och behöver loosa 10 kg men är ganska pigg för min ålder haha Solig 

Mitt största hinder mot det målet är detta stället  www.bulltoftakott.se man har har ju sina svagheter, så som Odense Nougatsås typ men du lyckas ju ändå på ngt sätt  
  • Ernst Hugo
    tellis mom skrev 2012-12-23 16:00:47 följande:
    Det va  tur att du lämnade cykeln ur bild, det hade förstört helhetsintrycket :)

Tar det som något positivt Solig
Svar på tråden Helkroppstråden