• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • lille Birger

Häftiga muskler,  Anton och Philipsson! Tomte

• Haskel

Jag som alltid tyckt att det varit orättvist att vara född som kille. Att inte ha någon intressant kropp att göra tjejer glad med att visa upp. Men i den här tråden verkar det faktiskt som det ändå är ganska uppskattatSkrattande. Tack för alla fina kommentarer.

Men tycker iof fortfarande att det är lite orättvist att inte jag har några bröst att leka med hela dagarna. Men det kanske ändå är tur, då fick man ju inget annat gjort om dagarnaFlört

Efter råd  från vänliga kvinnor, håller jag i mina kallingar tillsvidare Anton. Vi ska kanske tänka över det hela tills imorgon så länge, och koncentrera oss på trådens verkliga syfte en stund?

• Anonym (badsugen)
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 23:24:48 följande:
    Tack självKyss!

Ja och så din lekamen, var tvungen att gå tillbaka för att hitta din bild. Till att börja med, den är värd betydligt fler än en bild, come on!
    http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpstq0eg.jpg
    Grymt deffat, snygg och lagom hårig!!
    Full poäng!

Tack Emma, den hade jag missat. Nu blev det dregel på tangentbordet, sjukt sexig kropp, Anton!
    Sen började jag dregla över Petsod också, nu e det dags att logga ut tror jag.... god natt!

• Anonym (bmi plus)
    Haskel skrev 2012-12-22 00:00:05 följande:
    Jag som alltid tyckt att det varit orättvist att vara född som kille. Att inte ha någon intressant kropp att göra tjejer glad med att visa upp. Men i den här tråden verkar det faktiskt som det ändå är ganska uppskattatSkrattande. Tack för alla fina kommentarer.

Men tycker iof fortfarande att det är lite orättvist att inte jag har några bröst att leka med hela dagarna. Men det kanske ändå är tur, då fick man ju inget annat gjort om dagarnaFlört

Efter råd  från vänliga kvinnor, håller jag i mina kallingar tillsvidare Anton. Vi ska kanske tänka över det hela tills imorgon så länge, och koncentrera oss på trådens verkliga syfte en stund?
    Jag kan tänka tvärtom ibland. Att det hade varit enklare att vara kille. Då gör det inte så mycket om man inte är toksnygg. Ni har inte samma "krav" på er. Eller så är det bara så det känns
  • Anonym (bmi plus)
    Philipsson skrev 2012-12-21 23:44:15 följande:
    Jag

härliga muskler..

• Philipsson
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:05:11 följande:
    Jag kan tänka tvärtom ibland. Att det hade varit enklare att vara kille. Då gör det inte så mycket om man inte är toksnygg. Ni har inte samma "krav" på er. Eller så är det bara så det känns
    Det är bara så det känns. Fast det lugnar ju ned sig med åldern, som väl är. Jag bryr mig inte stort numera.
    Ja, det är jag på bilden.
  • Anonym (bmi plus)
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 23:24:48 följande:
    Tack självKyss!

Ja och så din lekamen, var tvungen att gå tillbaka för att hitta din bild. Till att börja med, den är värd betydligt fler än en bild, come on!
    http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpstq0eg.jpg
    Grymt deffat, snygg och lagom hårig!!
    Full poäng!

Anton, du är fin både på insidan och utsidan!
  • Anonym (bmi plus)
    Philipsson skrev 2012-12-22 00:07:44 följande:
    Det är bara så det känns. Fast det lugnar ju ned sig med åldern, som väl är. Jag bryr mig inte stort numera.
    Jag bryr mig inte heller så jättemycket numera. Jag har ett bra liv, och jag är frisk. Sen hade det väl inte varit fel att vara lite snygg med, men va fan.. Haha
  • Klipphäll
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:05:11 följande:

• Klipphäll
    Philipsson skrev 2012-12-20 23:51:25 följande:
    Några har begärt ut detta:
    Ja, det är jag på bilden.

Svar på tråden Helkroppstråden