• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • petsod
    Philipsson skrev 2012-12-21 23:44:15 följande:
    Jag

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-22 05:23:40 följande:
    Nytt försök men den förbaskade bilden

Älskar dej ;)
  • straight arrow
    Anonym skrev 2012-12-22 05:23:40 följande:
    Nytt försök men den förbaskade bilden

Ah, vackert - och en klädsam utsmycknad också!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (Mannen)

Hej! Gillar verkligen den här tråden! Det är verkligen upplyftande att hitta en tråd här på FL som är så positiv och bilderna bekräftar ju precis det många säger - man kan vara fin/vacker/söt utan att se ut som den stereotypa bilden av skönhet. Det är så sant att insidan spelar roll även för oss killar - Megan Fox är i mina ögon ett typexempel på en snygg yta men en person jag tycker är direkt oattraktiv baserat på hennes agerande. Då finns det långt snyggare personer här i tråden!

Stort Hjärta till alla er som postat - både män och kvinnor!

• Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-22 10:24:26 följande:
    Jättefin, läcker, sexig och vacker kropp. Jag brukar inte vara så förtjust i piercingar, men den här utsmyckningen var otroligt fin på dig.
    Har du köpt hem 3 liter Klorin ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 10:54:33 följande:
    Har du köpt hem 3 liter Klorin ???
    Självklart Anton! Jag har ju ännu inte bestämt mig, men jag vill ju vara förberedd. Har annars funderat lite på ett annat förslag. Jag behåller mina älskade kallingar, och du får istället med ett par av mina vita y-frontare? Jag menar att det ju är ganska onödigt att slösa bort så mycket användbar klorin.
  • Alltid Daph

Inget litet jobba att läsa ikapp i tråden denna förmiddag! Jag ser att ni håller ställningarna här! Badsugen fortsätter att imponera med sin fantastiska form, mannen gissade på max 35 år när jag visade bilden och då tog han ändå i för lite. Han tycker att Anton skulle bli ännu snyggare med rakat bröst och solbränna, nu försöker jag föreställa mig detta... grrrr. Åh, och så den där tjejen med ryggtatueringen och babyn, den bilden var underbar. =)

• Mr Espresso
    Haskel skrev 2012-12-22 11:06:53 följande:
    Självklart Anton! Jag har ju ännu inte bestämt mig, men jag vill ju vara förberedd. Har annars funderat lite på ett annat förslag. Jag behåller mina älskade kallingar, och du får istället med ett par av mina vita y-frontare? Jag menar att det ju är ganska onödigt att slösa bort så mycket användbar klorin.
    Haskel!
    Jag och LOL:s Daddy har suttit i förhandlingar hela natten och i skrivande stund så sitter han fortfarande hos byggnadsnämnden.
    Vi köper kåken för 1,6 milj kontant och då SKA gräsklipparen ingå, samt solbrillorna! Vad gäller kalsongerna så har ju Anton redan lagt beslag på dem, så den dealen får ni göra upp själva. Jag tar mina arvspengar och LOL:s daddy ska först sälja lite skog så han får loss pengar.
    Vi kommer att starta Sveriges första rehab för blinda och halta katter (sorkar,möss och kaniner är också välkomna såklart)

Handslag på det?
  • Anonym (vackra bilder)

Kan inte säga annat än att jag blir sugen på att lägga upp en bild - även om det egentligen är emot mina principer. Får lite dåligt med bekräftelse här hemma just nu, skyller väl på det kanske... Jag vill dock inte att en av mina bilder ska dyka upp i ett mindre smickrande sammanhang senare, och "en gång på nätet - alltid på nätet" ekar i mitt huvud... =(

Så ni får fantisera om min mulliga lekamen... 85 G-bröst och en rund rumpa som kanske kanske tom  fallit lille Birger i smaken - även om den inte är fullt så stor... Ingen vältränad platt mage, men heller ingen buk utan helt enkelt en mjuk magen med lite för många kilon kvar efter tredje barnet. Allt smakfullt döljt under lätt genomskinlig svart spetsklänning - utan BH. En läcker svart spetstrosa döljer delar av rumpan, som putar fint nedanför en tydlig svank.
    För den som vill försöka skapa sig en bild av hela paketet, är nog den största tillgången - ev efter brösten - ansiktet och de vackra grönbruna ögonen som ser på dig med intensiv blick. Ansiktet ramas in av mellanlångt mörk hår i brunt med en lätt röd ton.

• Haskel
    Mr Espresso skrev 2012-12-22 11:13:35 följande:
    Haskel!
    Jag och LOL:s Daddy har suttit i förhandlingar hela natten och i skrivande stund så sitter han fortfarande hos byggnadsnämnden.
    Vi köper kåken för 1,6 milj kontant och då SKA gräsklipparen ingå, samt solbrillorna! Vad gäller kalsongerna så har ju Anton redan lagt beslag på dem, så den dealen får ni göra upp själva. Jag tar mina arvspengar och LOL:s daddy ska först sälja lite skog så han får loss pengar.
    Vi kommer att starta Sveriges första rehab för blinda och halta katter (sorkar,möss och kaniner är också välkomna såklart)
    Handslag på det?
    Oj! Erat anbud är verkligen lockande. Jag menar vad är 4 hundra tusen, när jag får behålla kallingarna? Skulle även kännas bra om kåken kom till så mycket glädje och välgörenhet. Jag inväntar dock med spänning Antons motbud. Men det känns som om det skulle kunna bli försäljning idag.

Då jag även förstått att många är intresserade av att köpa mina begagnade kallingar, har jag funderat på att börja sälja sådan. Troligtvis, inte de på bilden, det krävs ett jävla bra bud då. Men i övrigt har jag flera  som jag kan tänka mig sälja. Givetvis kan alla säljas med ansenlig mängd pungsvett, eller om ni har annat önskemålSkrattande.

Svar på tråden Helkroppstråden