• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (bmi plus)
    Haskel skrev 2012-12-22 00:36:32 följande:
    Det råder nog iof inte samma kroppshysteri och kroppsideal, hos killar som hos tjejer.Killar har väl därför inte haft så mycket att behöva leva upp till, utan man kan lättare acceptera sig som man är. Jag själv, tror de flesta killar håller med, är inte alls kräsen. Kvinnokroppen är det absolut vackraste som finns på denna jorden, oavsett hon är smal, mullig, lång eller kort. Viktigast är faktist utstrålning, att man bär sin kropp med stolthet, det är otroligt attraktivt. För de som har dåligt självförtroende är den här tråden ett steg i rätt rikting. Att våga visa upp sig, ger både självförtroende, vilket gör dem mer attraktiva.

Men sedan är det ju så att ett par kvinnobröst är ju alltid lika spännande, likaså en kvinnas sköte. Att få ett foto på något av det är alltid spännande och trevligt som kille. Har jag förstått saken rätt, brukar dock ett foto på en erigerad k-k vara lika populärt att få som tjej. På så vis menade jag att vi killar inte hade så mycket intressant att visa upp. Om man inte har en kropp i stil med Anton förståsSkrattande,

Jag håller med om tråden, jag vågade lägga upp en bild, och fasen vad folk var snälla alltså!! Mitt självförtroende är långt ifrån bra, men jag blev så glad över alla fina kommentarer. Så jag är glad att jag vågade

Jag har aldrig vågat "ta för mig" eller vad man ska säga. Har aldrig tagit första steget med en kille/man för att "han vill ju inte ha någon som mig, när det finns så många andra som är finare" Men jag VET att jag i alla fall är fin på insidan. Det är jag. Haha

Inget fel på din kropp tycker jag inte, och du verkar vara en man med skön humor
  • octopuzz
    Klipphäll skrev 2012-12-22 00:45:10 följande:
    Hoppas du har rätt! Min 'icke vetenskapliga' uppfattning är kalla fall att män lägger ribban högt oavsett hur de själva ser ut. Typ en kille som får chansen att *** en enormt snygg tjej, de passar på, njuter f fulla muggar, tycker de gjort en erövring. Vi tjejer däremot, skulle vi mot förmodan lyckas fånga ett kap skulle vi inte njuta av det. Vi har fullt upp med att hålla in magen och 'duga' Jag kan ha fel, men det är så jag uppfattat det.

Jag anser att jag har fångat ett riktigt kap! Snyggaste killen jag sett.. och ooooj oj oj vad jag nojar.. är rädd att inte räcka till... inte bara utseendemässigt utan personlighetsmässigt.. visserligen har jag en del i bagaget från senaste relationen.. men ändå.. Skapligt irriterande!!! Haha
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 00:01:02 följande:
    Tack Emma, den hade jag missat. Nu blev det dregel på tangentbordet, sjukt sexig kropp, Anton!
    Sen började jag dregla över Petsod också, nu e det dags att logga ut tror jag.... god natt!

Tack, BS, det känns fan så gott med positiva kommentarer. Jag blir alldeles varm inombords. 

Tack igen, å såklart en liten :

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 00:45:05 följande:
    Självklart, Grätchen, du kan få låna hela mig. Jag gillar dig på riktigt....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Haskel
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:45:35 följande:
    Jag håller med om tråden, jag vågade lägga upp en bild, och fasen vad folk var snälla alltså!! Mitt självförtroende är långt ifrån bra, men jag blev så glad över alla fina kommentarer. Så jag är glad att jag vågade

Jag har aldrig vågat "ta för mig" eller vad man ska säga. Har aldrig tagit första steget med en kille/man för att "han vill ju inte ha någon som mig, när det finns så många andra som är finare" Men jag VET att jag i alla fall är fin på insidan. Det är jag. Haha

Inget fel på din kropp tycker jag inte, och du verkar vara en man med skön humor
    Jag håller helt med dig. Jag hör dessutom på det du skriver att du är fin på insidan,
    och jag är helt ärlig när jag säger att du har en fin kropp. Men som du säger, blir iaf jag förälskad i en kvinnas insida först. Sen spelar naturligtvis ansikte och utstrålning sin roll i det hela också. Sammanbundet, att man blir attraherad. Är man sedan förälskad spelar kroppen inte så stor roll, den ses då som oerhört vacker.

Men som jag sa, så är det oerhört attraktivt när en kvinna tar för sig, törs visa upp sig och är stolt över sig själv och sin kropp. 
  • Philipsson
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:34:28 följande:
    Jag ser nog till mig själv. Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om utseendet på killar jag blivit intresserad av. Har de humor, är fina människor, snälla, glada, blir de attraktiva i mina ögon. För min del spelar just utseende väldigt liten roll. Det är det man först lägger märke till, men sen är det insidan som räknas.

Jag vet killar som anses snygga som är fula på insidan, och då är de inte attraktiva.

Så min slutsats till att jag tror att det spelar mindre roll hur killar ser ut grundar sig enbart på hur jag själv tänker. För min egen del spelar det inte stor roll alls. Jag faller för insidan
    Det finns ingenting som säger att det är "finare" att falla för insidan än för utsidan.
    Ja, det är jag på bilden.
  • Haskel

Men nu ska jag ta på mig mina "saxatrapper" på händerna och gå in och strippa för sambon För det vill hon alltid att jag gör innan jag går och lägger mig, fråga mig inte varförFlört. Ni kvinnor är inte alltid så lätta att förstå sig på, men ni är helt UNDERBARA!

Tack för alla bilder och trevliga inlägg.

Kram och Godnatt på erSkrattande   

• Anonym (bmi plus)
    Haskel skrev 2012-12-22 00:56:42 följande:
    Jag håller helt med dig. Jag hör dessutom på det du skriver att du är fin på insidan,
    och jag är helt ärlig när jag säger att du har en fin kropp. Men som du säger, blir iaf jag förälskad i en kvinnas insida först. Sen spelar naturligtvis ansikte och utstrålning sin roll i det hela också. Sammanbundet, att man blir attraherad. Är man sedan förälskad spelar kroppen inte så stor roll, den ses då som oerhört vacker.

Men som jag sa, så är det oerhört attraktivt när en kvinna tar för sig, törs visa upp sig och är stolt över sig själv och sin kropp. 
    Tack snälla du

Jag har en del att jobba med, men jag ska verkligen försöka tänka om. Försöka få mig själv att förstå att jag duger som jag är. Lättare sagt än gjort kanske, men jag ska försöka

• Anton Chigurh
    Signorina skrev 2012-12-22 00:51:19 följande:
    Anton är fin, utsidan såväl som insidan!
    Precis som en viss Signorina, en av dom allra snällaste, finaste kvinnorna jag mött här på FL. Alla kategorier.

Tänk om alla vore som dig, Signorina, så bra världen skulle vara att leva i.
    Tack, för att du finns .

Svar på tråden Helkroppstråden