• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    Anonym (vackra bilder) skrev 2012-12-22 11:24:30 följande:
    Kan inte säga annat än att jag blir sugen på att lägga upp en bild -

även om det egentligen är emot mina principer.

Får lite dåligt med bekräftelse här hemma just nu, skyller väl på det kanske... Jag vill dock inte att en av mina bilder ska dyka upp i ett mindre smickrande sammanhang senare, och "en gång på nätet - alltid på nätet" ekar i mitt huvud... =(

Så ni får fantisera om min mulliga lekamen... 85 G-bröst och en rund rumpa som kanske kanske tom  fallit lille Birger i smaken - även om den inte är fullt så stor... Ingen vältränad platt mage, men heller ingen buk utan helt enkelt en mjuk magen med lite för många kilon kvar efter tredje barnet. Allt smakfullt döljt under lätt genomskinlig svart spetsklänning - utan BH. En läcker svart spetstrosa döljer delar av rumpan, som putar fint nedanför en tydlig svank.
    För den som vill försöka skapa sig en bild av hela paketet, är nog den största tillgången - ev efter brösten - ansiktet och de vackra grönbruna ögonen som ser på dig med intensiv blick. Ansiktet ramas in av mellanlångt mörk hår i brunt med en lätt röd ton.
    Snacka om det.....om du bara visste vilken vånda det vållade mig innan jag postade, petsod och mycketsaft var synnerligen gott stöd i mitt fall. Underbara kvinnor...men nu efteråt känns det iaf bara bra, säkert. Och jag är inte ensam om att känna så, många här har faktiskt känt en viss lättnad att våga visa upp sig.

Och då har tråden verkligen kommit till sin rätt....

Ha en bra dag, å hoppas vi får se dig.....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Mr Espresso skrev 2012-12-22 11:13:35 följande:
    Haskel!
    Jag och LOL:s Daddy har suttit i förhandlingar hela natten och i skrivande stund så sitter han fortfarande hos byggnadsnämnden.
    Vi köper kåken för 1,6 milj kontant och då SKA gräsklipparen ingå, samt solbrillorna!

Vad gäller kalsongerna så har ju Anton redan lagt beslag på dem,

så den dealen får ni göra upp själva. Jag tar mina arvspengar och LOL:s daddy ska först sälja lite skog så han får loss pengar.
    Vi kommer att starta Sveriges första rehab för blinda och halta katter (sorkar,möss och kaniner är också välkomna såklart)

Handslag på det?
    Det har jag inte, Haskel håller ju sig kvar vid dom som vore dom vävda i silke av spunna diamanter, föresten är mitt bud högre. 

HASKEL !!!

Jag återkommer angående ditt motförslag. Du har ingen anledning till att vara optimistiskt..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Haskel
    Kan inte säga annat än att jag blir sugen på att lägga upp en bild - även om det egentligen är emot mina principer. Får lite dåligt med bekräftelse här hemma just nu, skyller väl på det kanske... Jag vill dock inte att en av mina bilder ska dyka upp i ett mindre smickrande sammanhang senare, och "en gång på nätet - alltid på nätet" ekar i mitt huvud... =(

Det är nog många, inkl mig, som tänker som du. Det är lite som du säger, men jag ansåg att det är ett ganska oskyldigt ställe att lägga ut en bild på. Skulle någon känna igen dig, så är det ju någon annan som läser och skriver här. De som vill ha porr söker sig nog dessutom till andra ställen på nätet. Det är otroligt trevligt när någon  vågar stå för sig själv och visa upp sin kropp.

Vill inte övertala någon till något man är rädd att ångra. Men hoppas ändå att få se ditt bidrag. Din beskrivning lät oerhört vacker. 
  • MikNis
    Kan inte säga annat än att jag blir sugen på att lägga upp en bild - även om det egentligen är emot mina principer. Får lite dåligt med bekräftelse här hemma just nu, skyller väl på det kanske... Jag vill dock inte att en av mina bilder ska dyka upp i ett mindre smickrande sammanhang senare, och "en gång på nätet - alltid på nätet" ekar i mitt huvud... =(

Så ni får fantisera om min mulliga lekamen... 85 G-bröst och en rund rumpa som kanske kanske tom  fallit lille Birger i smaken - även om den inte är fullt så stor... Ingen vältränad platt mage, men heller ingen buk utan helt enkelt en mjuk magen med lite för många kilon kvar efter tredje barnet. Allt smakfullt döljt under lätt genomskinlig svart spetsklänning - utan BH. En läcker svart spetstrosa döljer delar av rumpan, som putar fint nedanför en tydlig svank.
    För den som vill försöka skapa sig en bild av hela paketet, är nog den största tillgången - ev efter brösten - ansiktet och de vackra grönbruna ögonen som ser på dig med intensiv blick. Ansiktet ramas in av mellanlångt mörk hår i brunt med en lätt röd ton.
    Du kan anonymisera bilden.. 
    och sen kan du lägga upp anständiga bilder....  
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 11:36:10 följande:
    Det har jag inte, Haskel håller ju sig kvar vid dom som vore dom vävda i silke av spunna diamanter, föresten är mitt bud högre. 

HASKEL !!!

Jag återkommer angående ditt motförslag. Du har ingen anledning till att vara optimistiskt..... 
    Är det ett tecken på oro jag ser Anton? Men jag förstår om du börjar bli nervös att affären skall glida dig ur händerna. Just nu är det jag som sitter på triumfkorten. Ska du ha kåken är det bara till att HÖJA budet!!!
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-22 11:44:03 följande:
    Är det ett tecken på oro jag ser Anton? Men jag förstår om du börjar bli nervös att affären skall glida dig ur händerna. Just nu är det jag som sitter på triumfkorten. Ska du ha kåken är det bara till att HÖJA budet!!!
    Fan.
  • A82
    L E O N skrev 2012-12-21 22:33:07 följande:
    Mmmm nu blev jag hungrig igen. Är den stor?

lagom för att mätta en hungrig mage.

• Mr Espresso
    Haskel skrev 2012-12-22 11:26:44 följande:
    Oj! Erat anbud är verkligen lockande. Jag menar vad är 4 hundra tusen, när jag får behålla kallingarna? Skulle även kännas bra om kåken kom till så mycket glädje och välgörenhet. Jag inväntar dock med spänning Antons motbud. Men det känns som om det skulle kunna bli försäljning idag.

Då jag även förstått att många är intresserade av att köpa mina begagnade kallingar, har jag funderat på att börja sälja sådan. Troligtvis, inte de på bilden, det krävs ett jävla bra bud då. Men i övrigt har jag flera  som jag kan tänka mig sälja. Givetvis kan alla säljas med ansenlig mängd pungsvett, eller om ni har annat önskemålSkrattande.

Inte nog med att det är välgörenhet inblandat här, så har vi faktiskt tänkt att anställa några brudar till stället. Vet du om några här från tråden kan vara intresserade?
  • Mr Espresso
    A82 skrev 2012-12-22 12:02:23 följande:

lagom för att mätta en hungrig mage.

Svårt att avgöra sizen då den är fotad på nära håll. A82, är den lagom mättande för en fager kvinna som du?
  • Anonym (badsugen)

Jag vill bara säja att även om jag använder utryck som "dregla" över en fin kropp, så betyder det inte att jag tycker att attraktion ligger i utseendet. En bild är en bild och den kan se bra eller dålig ut men i verkligheten har en människa ett leende, humor, hjärna och hjärta och det är så självklart för mej att det är viktigast, men det kanske inte märks.

Svar på tråden Helkroppstråden