• Haskel

Helkroppstråden

Fröken reserverad skrev 2012-12-20 09:28:45 följande:
    Skratt.
    Tack för den jättefina komplimangen. Solig 
    FlörtJag hör av mig, om du mot all förmodan, någon gång byter namn till "Fröken singel" eller liknandeSkrattande.
  • Haskel

Jag är också väldigt nöjd med min kropp, och har inget att dölja. Min sambo är däremot lite mer pryd och ville inte visa sig naken.
  • Haskel

Som tack för alla så otroligt vackra bilder, drar även jag mitt strå till stacken. Vet inte om det hindrar någon tjej från att bli lesbisk dock

• Haskel
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-20 22:58:03 följande:
    Men gud jag dör. Sexigaste bilden i tråden! Ja humor är sexigt, folk.
    Tack för den komplimangenSkrattande. Tänk att jag är sexigast av alla, det trodde jag inteFlörtSkrattande
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 23:13:53 följande:
    Jag tror du behöver täta dina fönster, Haskel......
    Nja, på sommarn går det bra. Men visst kan det bli lite småkyligt här inne nu vintertid,
  • Haskel
    Alfred811 skrev 2012-12-20 23:15:25 följande:

Finns inget sexigare än humor hos en man ju, och med dom kalsongerna... Man känner lätt mindervärdeskomplex mot en gräsklippande gud som du ;).

Allt det där kommer du kunna läsa om i din signerade bok ;) 
    Ja, det är ju inte annat än att man blir lite stolt över de där kalsongerna (är inte till salu, tjejer). Är även väldigt nöjd med min kropp (nu får ni inte tro att komplimangerna här har stigit mig åt huvudet).

Jag ser verkligen fram mot den där boken Alfred. Men arbeta inte ihjäl dig, du såg ganska sliten ut på ditt foto.  

• Haskel
    LoLs pappa skrev 2012-12-20 23:24:52 följande:
    Skulle vara mest rädd att hela bygget gav vika av snötyngden....
    Ett kryss eller två skulle ej skada

Jo kanske, men jag funderar faktiskt på att sälja kåken och skaffa något annat. Känns inget roligt att börja renovera om man ändå inte ska bo kvar. Bättre att överlåta renovering åt nästa ägareGlad. Några spekulanter?
  • Haskel

Skulle aldrig ha lagt ut den där bilden. Nu är inboxen full, med brev från giftassugna flickor. Är bara rädd att det är min kropp de är ute efter. Eller ännu värre, mitt hus och min gräsklippare...

• Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 23:44:49 följande:
    Kalsongerna, Haskel.....kalsongerna.
    Åhh nej, att jag inte tänkte på det, det är klart att det är kallingarna de är ute efterFlört

Angående ditt bud, så tycker jag nog att det är lite i underkant. Men jag är dock intresserad av att diskutera saken, mitt utgångsbud är 2,6 miljoner, men då vill jag förstås behålla gräsklipparn .
  • Haskel

Nu har även jag anlänt och hunnit gå igenom alla morgonens händelser. Tack alla ni som lagt in nya foton, jättevackert. Är dock lite oroad över MATTIAS, som ser ut att ha fått någon läskig könsåkommaFlört.

För er som undrar börjar budgivningen kl 13:00. Högsta budet har för närvarande Anton, 1,8 inkl gräsklippare (inga kallingar inkluderade, tack o lov).

Svar på tråden Helkroppstråden