• Haskel

Helkroppstråden

Bjuder även på en bild av kåken vintertid.
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 12:58:02 följande:
    2,2 bjudet....
    Nu snackar vi Anton! 2,2 med ovansagda löften om renovering! Du ser ju dessutom hur fint och trivsamt det är vintertid. Eller var det trots allt de vita kallingarna som föll dig i smaken, och som fick dig att höja budet?
  • Haskel
    A82 skrev 2012-12-22 12:44:16 följande:

igår kväll kände jag mej pigg och skapligt fräsch men en bild idag skulle få er att lämna denna tråd.
    Ser ut och känner mej skräcködla  Flört

Mycket spännande läsning nu på "morgonen".
    Många nya fina, underbara bilder har jag sett och ni är helt fantastiska måste jag säga.
    Kan inte sluta förundras över att det finns så många vackra, snälla, trevliga och roliga personer på FL.
    All credit till er. Hjärta

På den här bilden är du iaf så långt ifrån en skräcködla man kan komma. Otroligt vacker, fin och het. Tack!
  • Haskel
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 13:42:54 följande:

Haha, hade du en sån bild på lager?! Skulle inte förvåna mej om du har en påskvariant också....

FlörtDet vet man inteCool. Har dock en nakenvariant som jag tänkte spara till kvällen, om någon vill se?
  • Haskel
    Pentra skrev 2012-12-22 14:12:25 följande:

Jag tog mig friheten att gå klädd så här på jobbet, under arbetskläderna, för någon vecka sedan... Gillar att förgylla min dag sådär lite lagom ibl, även om ingen annan vet...

/Pentra
    Jättetjusigt... jag känner mig hedrad att få se det som dina arbetskamrater bara kan drömma omFlört. Sexiga, fina kläder på en lika sexig och fin tjej!
  • Haskel
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 15:24:35 följande:
    Satt och tittade på gamla bilder och minns tillbaka på min lite jobbiga graviditet och inser hur enorm jag var! Det tog bara två dagar senare efter det här kortet så föddes sonen:

Så här ser jag ut nu:

Det är helt otroligt hur vackert och attraktivt det är med en gravid kvinna. Jättefin bild på dig. Rent biologiskt tycker jag att det borde vara tvärt om. Dvs. att en befruktad kvinna kan ju för tillfället inte bli befruktad och borde därför inte vara sexig. OT...du är iaf jättefin på det fotot.

Fotot efter är också jättefint. Sexig, välformad vacker, saknar ord!  

• Haskel
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 16:41:07 följande:
    Tack Haskel! Vilka fina komplimanger :) Hittade denna bild på dig och måste säga att du också har en alldeles utomordentligt fin kropp du med, det är något speciellt med män som klipper gräs. Tomte
    TackFlört!! Det gläder en gammal gubbe som mig att få så fina ord.
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 16:59:51 följande:
    Va fan nu då !!!
    Du tänker väl inte dra dig ur nuSkrattande?
  • Haskel
    Nockanpockan skrev 2012-12-22 17:26:35 följande:
    Bara för att.. Ni får en påklädd bild tagen i badrumsspegeln.. Var tvungen att ställa mig på toalocket för att komma med dock *S*

Jättefina former, kanonfin bildSolig
  • Haskel
    A lot of a woman skrev 2012-12-22 17:48:02 följande:

Otroligt häftig, sexig bild. Lämnar precis lagom åt fantasin. Inte utan att man vill se mer elller faktiskt alltTungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden