Inlägg från: Anonym (Mannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mannen)

Helkroppstråden

Hej! Gillar verkligen den här tråden! Det är verkligen upplyftande att hitta en tråd här på FL som är så positiv och bilderna bekräftar ju precis det många säger - man kan vara fin/vacker/söt utan att se ut som den stereotypa bilden av skönhet. Det är så sant att insidan spelar roll även för oss killar - Megan Fox är i mina ögon ett typexempel på en snygg yta men en person jag tycker är direkt oattraktiv baserat på hennes agerande. Då finns det långt snyggare personer här i tråden!

Stort Hjärta till alla er som postat - både män och kvinnor!

• Anonym (Mannen)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 22:22:35 följande:
    Mina goda vänner : Enligt ett dekret från "Lol Pappa" så ger vi fullkomligt fan i denna typen av inlägg/påhopp som ni besvarar här, vi ignorerar dylika kackerlackor totalt, det finns ingen anledning till att kommentera inlägg som kommer från en gödselbehållare, inte alls, så, gott folk, vi besvarar det trevliga och gemytliga personer och låtsas som dyngan (inlägg av senaste ANONYM ) finns där den hör hemma....nämligen nerspolad med all annan skit.

Inlägget är anmält och borttaget om jag förstod mailet från FL rätt (jag anmälde).
  • Anonym (Mannen)
    mycketsaft skrev 2013-01-12 21:22:45 följande:
    Ok, här får ni

Tyvärr hann jag inte städa innan..  
    Oj vad söt du var!
  • Anonym (Mannen)
    Anonym skrev 2013-01-15 08:16:04 följande:

Du behöver gå ner några kilo
    Läs TS och var vänlig håll dig till det.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym skrev 2013-01-19 20:02:19 följande:

Yttrandefrihet.
    Yttrandefrihet har att göra med vad staten tillåter eller inte tillåter, inte vilka regler som tillämpas på ett privat forum.

Du är uppenbarligen en mycket liten och elak människa eftersom du skriver sådana saker till andra.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym skrev 2013-02-02 18:04:22 följande:
    MEN SLOPA DOM SKORNA!!!!!!
    Det här är en feel-good tråd, om du vill hålla på och hacka på folk kan du skapa en egen tråd för det.
  • Anonym (Mannen)
    Nanime skrev 2013-02-06 23:10:06 följande:
    För att hålla denna tråd vid liv Flört

Tackar både för livsuppehållandet och den fina bilden.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Fyller på också) skrev 2014-05-03 19:34:19 följande:

phpQMAygb02846.jpg

Herre Gud så vackert
Svar på tråden Helkroppstråden