• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Hunter)

åhh fortfarande för mycket snackk kan vi inte bara få se en massa bilder sida upp och ner....

• L E O N
    Anonym (Hunter) skrev 2012-12-21 21:07:54 följande:
    åhh fortfarande för mycket snackk kan vi inte bara få se en massa bilder sida upp och ner....
    Men nu blev det ju ännu mer snack Hunter Tyst...Du vet vad som krävs 
  • Haskel
    Anonym (knubbis) skrev 2012-12-21 20:01:43 följande:
    Du är verkligen Jättefin, tycker det är fint med knubbiga tjejer många gånger. Men ärligt talat tycker jag att du borde byta namnFlört.
  • Anonym (Emma)

Stort tack alla i denna tråd. Har smygläst allt sista dagarna och är grymt imponerad av er alla.
    Så vackra, snälla, skarpa, humoristiska, smarta och härliga människor!

Stor eloge till alla er som lyckats med stor viktnedgång, otroligt bra jobbat.

Och så himla många snygga kvinnor; kommer bara ihåg en bråkdel just nu, men Daph, Badsugen, Petsod, Octo mfl mfl, ni har kroppar to die for!

Även männen är ju grymma tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg vem som var vem men straight arrow, sjukt snygg rygg!

Anton- älskar din verbala/ litterära skärpa!

Trots att jag verkligen inte är i närheten av så smal och deffad som många av er har jag ändå fått bättre självförtroende av denna tråd. Har gått klädd i lite för stora tunikor sista året, för att dölja mina former då jag inte trivs med min nuvarande kropp. Men nu känner jag att va fan, den är ju ganska fin ändå den där kroppen.
    Jag har varit betydligt smalare, och ffa betydligt mer vältränad, men kroppen är det ju inget fel på. Den är cool, den har fött två fantastika barn!
    Men karaktären däremot, eller brist på densamma... Den har tillåtit mig att slappa för mkt och äta för mkt alldeles för länge.
    Nu har iaf karaktären köpt gymkort i julklapp till kroppen, så om ett halvår, då kommer jag vara sjukt het

• straight arrow
    Anonym (Hunter) skrev 2012-12-21 21:07:54 följande:
    Lägg upp en bild på dig själv så blir det fler bilder i tråden. 
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • octopuzz
    LoLs pappa skrev 2012-12-21 21:04:10 följande:
    Så här lite update i tråden den här tiden på dygnet sen den startades. Julstök på g verkqr det som. Låter ju logiskt eftersom det är en FAMILJELIVS sida

haha ja det har verkligen blivit myyycket mindre aktivitet ;)
  • octopuzz
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 21:19:53 följande:
    Stort tack alla i denna tråd. Har smygläst allt sista dagarna och är grymt imponerad av er alla.

Och så himla många snygga kvinnor; kommer bara ihåg en bråkdel just nu, men Daph, Badsugen, Petsod, Octo mfl mfl, ni har kroppar to die for!

Även männen är ju grymma tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg vem som var vem men straight arrow, sjukt snygg rygg!

Trots att jag verkligen inte är i närheten av så smal och deffad som många av er har jag ändå fått bättre självförtroende av denna tråd. Har gått klädd i lite för stora tunikor sista året, för att dölja mina former då jag inte trivs med min nuvarande kropp. Men nu känner jag att va fan, den är ju ganska fin ändå den där kroppen.
    Jag har varit betydligt smalare, och ffa betydligt mer vältränad, men kroppen är det ju inget fel på. Den är cool, den har fött två fantastika barn!
    Men karaktären däremot, eller brist på densamma... Den har tillåtit mig att slappa för mkt och äta för mkt alldeles för länge.
    Nu har iaf karaktären köpt gymkort i julklapp till kroppen, så om ett halvår, då kommer jag vara sjukt het
    SkrattandeSkål
  • octopuzz
    straight arrow skrev 2012-12-21 21:20:41 följande:
    Lägg upp en bild på dig själv så blir det fler bilder i tråden. 
  • thessa

här kommer en bild till då

alla har ju lagt ut sommarbilder så. :)

• Anonym
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 21:19:53 följande:

Åh, kul att du tycker så. Känns som en julklapp i förtid. Glad {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden