Inlägg från: Anonym (Emma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emma)

Helkroppstråden

Stort tack alla i denna tråd. Har smygläst allt sista dagarna och är grymt imponerad av er alla.
    Så vackra, snälla, skarpa, humoristiska, smarta och härliga människor!

Stor eloge till alla er som lyckats med stor viktnedgång, otroligt bra jobbat.

Och så himla många snygga kvinnor; kommer bara ihåg en bråkdel just nu, men Daph, Badsugen, Petsod, Octo mfl mfl, ni har kroppar to die for!

Även männen är ju grymma tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg vem som var vem men straight arrow, sjukt snygg rygg!

Anton- älskar din verbala/ litterära skärpa!

Trots att jag verkligen inte är i närheten av så smal och deffad som många av er har jag ändå fått bättre självförtroende av denna tråd. Har gått klädd i lite för stora tunikor sista året, för att dölja mina former då jag inte trivs med min nuvarande kropp. Men nu känner jag att va fan, den är ju ganska fin ändå den där kroppen.
    Jag har varit betydligt smalare, och ffa betydligt mer vältränad, men kroppen är det ju inget fel på. Den är cool, den har fött två fantastika barn!
    Men karaktären däremot, eller brist på densamma... Den har tillåtit mig att slappa för mkt och äta för mkt alldeles för länge.
    Nu har iaf karaktären köpt gymkort i julklapp till kroppen, så om ett halvår, då kommer jag vara sjukt het

• Anonym (Emma)

Och så känner jag att jag bör dra mitt strå till stacken...

Som sagt, helt ok, men som före detta lätt ätstörd och ortorektisk är detta inte godkänt enl mig själv.

Förresten, hur går det med budgivningen?
    Synd att jag är mitt uppe i husbygge, annars hade jag lätt varit intresserad. Förutsatt att gräsklipparen ingår och att den är självdrivande
  • Anonym (Emma)
    Haskel skrev 2012-12-21 21:46:31 följande:
    En fantastisk kropp med fina former, syns faktiskt inte spår av tidigare ätstörningar.

Budgivningen har faktiskt stått still idag, både jag och intressenterna har väl varit upptagna med julstökGlad. Synd att du håller på att bygga, ju fler intresserade dessto bättre annars. Är rädd att jag får nöja mig med ca 2 mille. Anton hade iaf funderingar på att bjuda 1.8 tror jag. Men så är det ju den där gräsklipparen också, den betyder väldigt mycket för mig, liksom mina kalsongerFlört 
    Tack så mkt! Och tack alla ni andra också. Fantastiskt vad glad man blir av komplimanger från helt okända människor!

Hmm, konstigt med stillastående budgivning på ett sådant fantastiskt objekt. Såg ut att vara "ngt för den händige", det skulle ha passat perfekt! Blir spännande att se var det landar, kanske värt att lägga ett skambud ändå, en sommarstuga har man ju alltid glädje av. + gräsklippare - kallingar, det blir väl bra?

Bonnevier- Superfin bild! Fantastikt fin kropp och gudomlig bebis! -9kg!? imponerande, men ser inte ut att ha behövts!
  • Anonym (Emma)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-21 22:22:03 följande:

Nema problema

*pust flämt*
    *kånkar Skeppshultaren 3tr upp* 

Skrattande
  • Anonym (Emma)
    Haskel skrev 2012-12-21 22:21:33 följande:

Bmi och badsugen: Eftersom att alla ni två vill se mer av mig så har jag bestämt mig för att fixa det åt er. Men ge er till tåls en liten stund till. Har nämligen inga på datorn, utan måste be sambon fotografera mig först. Men lovar att återkommaFlört,

Det är bra, vi väntar med spänning!

Ngra fler husbilder vore inte heller fel. Hur ser interiören ut? Planlösing? Uppvärmningskostnad, kanske hög mtp de ngt läckande fönstren?
  • Anonym (Emma)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 22:54:58 följande:
    Min lekamen, Emma, jag vill ha betyg på min lekamen...

Å stort tack för dina värmande ord här, känns bara så helvetes gott med uppskattning. Du är en snäll mänska. Riktigt snäll.

Tack igen.... 
    Tack självKyss!

Ja och så din lekamen, var tvungen att gå tillbaka för att hitta din bild. Till att börja med, den är värd betydligt fler än en bild, come on!
    http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpstq0eg.jpg
    Grymt deffat, snygg och lagom hårig!!
    Full poäng!

• Anonym (Emma)

Haskel- fin bild! Och att bli jämförd med JD är helt klart en komplimang!

Anton Chigurh skrev 2012-12-21 23:21:16 följande:
    Nu får du fan hänga med lite Haskel, jag har faktiskt höjt till 1,9 mille, men då skall gräsklipparhelvete ingå, bara så du vet. 

Fast jag känner mig givmild i kväll, jag har just fått sätta på ett gediget fruntimmer, vilket du kan tacka din lyckliga stjärna för. Jag höjer till 2 mille på stående fot. Men då ryker dina kalsonger också. Och gräsklipparen. Dock, Haskel, så kräver jag att kalsonger inte bara är nytvättade, utan du skall har kört tre extratvättar på det långa programmet, 90 gradersprogrammet, och där tillsatt minst en liter Klorin av synnerligen god kvalité. Till varje tvättomgång. Det har du råd med om jag pröjsar 2 mille.

Har vi en deal ???

Låter fair tycker jag. Frågan är väl bara om kallingarnas kvalitet håller för det?
    Blir nog ingen sommarstuga för mig, 2 mill fixar jag inte med nuvarande lån .-(

Svar på tråden Helkroppstråden