• Anonym

Jag vill inte ha nån annan =(

Efter 8 år ihop lämnade han mig. Det har gått mer än ett år sen och jag gråter fortfarande dagligen för att jag saknar honom så. Jag vet inte om jag kan komma över honom, om jag ens vill... Allt gör så ont. =(

Är inte intresserad av att börja dejta nån annan, allt påminner mig om honom... Jag känner mig olyckligt kär. Jag vill bara att han ska komma tillbaka till mig... Gråter

Det var först när jag träffade honom som jag förstod varför det känts så fel med alla jag varit tillsammans med innan. Jag var inte kär i en enda av dem. Jag trodde inte att jag kunde bli kär eller älska en annan människa, men så träffade jag honom. Min själsfrände... Har så svårt att acceptera att det är slut!

När jag läser trådar här inne på FL undrar jag i mitt stilla sinne om folk verkligen vet hur det är att aldrig ha älskat en enda människa och plötsligt möta någon man blir riktigt, riktigt kär i. När vissa skriver om att man kan möta kärleken igen... Jag tror faktiskt inte att jag kommer göra det. Jag är helt övertygad om att han var mitt livs kärlek och jag vill inte ha nån blek kopia. Tyvärr. Det kommer bli ett ensamt liv detta...

• Svar på tråden Jag vill inte ha nån annan =(
  • Anonym
    MammatillSimon skrev 2012-12-13 00:58:33 följande:
    Jag vet... men vad ska jag göra??
    Bara bita ihop o se glad ut :/
    Nöj dig med att du och jag förmodligen inte är de enda som reagerar på att den där åldersskillnaden verkar rätt sjuk...? Jag tror nog att fler har förståelse för dig i det här läget än du anar. 
  • MammatillSimon
    Anonym skrev 2012-12-13 01:13:17 följande:
    Nöj dig med att du och jag förmodligen inte är de enda som reagerar på att den där åldersskillnaden verkar rätt sjuk...? Jag tror nog att fler har förståelse för dig i det här läget än du anar. 
    Det jag mest blir ledsen över är att hon bor i hans hus och sover i min säng och tar hand om min son varannan vecka..
    Han är bara 3år (på lör) och jag vill inte att han ska ha en styvmamma på 16år
  • Anonym
    MammatillSimon skrev 2012-12-13 01:18:39 följande:
    Det jag mest blir ledsen över är att hon bor i hans hus och sover i min säng och tar hand om min son varannan vecka..
    Han är bara 3år (på lör) och jag vill inte att han ska ha en styvmamma på 16år
    Nej, det förstår jag! Det låter faktiskt helt sanslöst. =(
  • Petite Chérie
    Anonym skrev 2012-12-13 01:13:17 följande:
    Det är 14 år mellan mig och min sambo, vi har varit ihop sedan jag var 17. Det gör inte honom till hebefil.
  • Anonym (:-()

Ja du ts, jag känner igen mig. Jag har alltid haft svårt att bli intresserad av någon. Jag är 39 och har tyvärr fortfarande mycket starka känslor för min första kärlek. Efter många år lyckades jag som ett under hitta en andra kille som jag fick känslor för. Det kändes helt overkligt, och skönt att det kunde hända. Nu har vi haft problem i förhållandet, men som jag hoppas att vi kan reda ut.

Jag har extremt svårt att tro att jag kommer att kunna hitta en tredje kärlek här i livet. I den här åldern känns det verkligen kört. Killarna är antingen inbitna ungkarlar eller nån som vandrat från förhållande till förhållande. Känns inte som det passar mig något av det, återstår någon yngre men det är ju inte heller enkelt.

• greta2
    Anonym skrev 2012-11-28 18:05:46 följande:
    Och de problemen kanske gör att den här situationen har förstorats.  Du skriver en hel del om att du inte vill komma över honom, och det trots att det faktum att du inte gått vidare gör att du sitter och lipar varje dag i över ett års tid, så nog tycker jag att det låter som om du har hittat något du gillar i gråten, sentimentaliteten, nostalgin och idealiseringen och förmodligen handlar det mycket mindre om att han skulle vara den enda i hela världen som skulle kunna vara rätt för dig och mer om något helt annat som har med dig själv att göra.  

Ts! Kan det ligga något i detta? Annars så kan man ju försöka göra sådant som man mår bra av, så blir det antagligen bara så att man en dag kommit över ex:et.
  • Anonym
    AngieT skrev 2012-12-13 02:43:06 följande:
    Det är 14 år mellan mig och min sambo, vi har varit ihop sedan jag var 17. Det gör inte honom till hebefil.
    Nej, man kan ju vara omogen utan att vara hebefil.
Svar på tråden Jag vill inte ha nån annan =(