• Anonym

Jag vill inte ha nån annan =(

Efter 8 år ihop lämnade han mig. Det har gått mer än ett år sen och jag gråter fortfarande dagligen för att jag saknar honom så. Jag vet inte om jag kan komma över honom, om jag ens vill... Allt gör så ont. =(

Är inte intresserad av att börja dejta nån annan, allt påminner mig om honom... Jag känner mig olyckligt kär. Jag vill bara att han ska komma tillbaka till mig... Gråter

Det var först när jag träffade honom som jag förstod varför det känts så fel med alla jag varit tillsammans med innan. Jag var inte kär i en enda av dem. Jag trodde inte att jag kunde bli kär eller älska en annan människa, men så träffade jag honom. Min själsfrände... Har så svårt att acceptera att det är slut!

När jag läser trådar här inne på FL undrar jag i mitt stilla sinne om folk verkligen vet hur det är att aldrig ha älskat en enda människa och plötsligt möta någon man blir riktigt, riktigt kär i. När vissa skriver om att man kan möta kärleken igen... Jag tror faktiskt inte att jag kommer göra det. Jag är helt övertygad om att han var mitt livs kärlek och jag vill inte ha nån blek kopia. Tyvärr. Det kommer bli ett ensamt liv detta...

• Svar på tråden Jag vill inte ha nån annan =(
  • Anonym (Känner igen mig!)

Jag vet hut det är att älska så jupt pch så högt att någon blir ens luft ens syre himmel och hav! Jag vet även smärtan och sorgen och helvete att bli lämnad utan ett ljud en dAg var alla hans saker bort och jag vet ännu inte vart han är ! Detta var 3 år sedan jag tänker på honom dagligen sörjer den kärlek jag förlorar föraktar den man som svek mig! Jag har gått vidare med en man jag är kär i han är inte mitt allt han är inte mitt syre , men jag är lycklig .. Inte lika lycklig som jag var en gång i tiden ... Dock är jag lyckligt lottat att ens fått känns denna kärlek som jag tror få upplever även om den inte var för evigt så fick jag ha den på besök ! Och jag fick även lära mig hur starkt man kan hata.

• mmmm01
    Anonym (Känner igen mig!) skrev 2012-12-01 20:53:52 följande:
    Jag vet hut det är att älska så jupt pch så högt att någon blir ens luft ens syre himmel och hav! Jag vet även smärtan och sorgen och helvete att bli lämnad utan ett ljud en dAg var alla hans saker bort och jag vet ännu inte vart han är ! Detta var 3 år sedan jag tänker på honom dagligen sörjer den kärlek jag förlorar föraktar den man som svek mig! Jag har gått vidare med en man jag är kär i han är inte mitt allt han är inte mitt syre , men jag är lycklig .. Inte lika lycklig som jag var en gång i tiden ... Dock är jag lyckligt lottat att ens fått känns denna kärlek som jag tror få upplever även om den inte var för evigt så fick jag ha den på besök ! Och jag fick även lära mig hur starkt man kan hata.
    {#emotions_dlg.flower}  Hur kan man bara lämna nån sådär, så hemskt uschh,, skär i hjärtat..

• Lestat

Du är inte den ende med de upplevelserna. Hur man än vrider och vänder på det är det en del av livet. Låt hjärtat läka och hitta lycka någon annanstans, det är du värd.

• Anonym
    AngieT skrev 2012-12-01 20:17:52 följande:
    Fast det kändes inte som en sådan, när förlovningsringen satt på fingret och dom framtida barnens namn var bestämda.. Men idag vet jag att han inte alls var rätt. Fast det kändes som att gå på moln under förhållandet =)
    Nej, men det är ju grejen - det KÄNNS ju aldrig som en tonårsförälskelse
  • Petite Chérie
    Anonym skrev 2012-12-02 04:42:28 följande:
    Nej, men det är ju grejen - det KÄNNS ju aldrig som en tonårsförälskelse
    Kanske. Jag vet inte. Han var en stor skit iallafall och det vet jag nu =) En 29 åring som dumpar en 16 åring på sms. Eller hade han fyllt 30 då? Nåja.
  • Anonym (Känner igen mig!)

Jag undrar också hur han tänkte :(

• Anonym (Helvetet)

Jag vet och förstår din känsla, min numera ex man var ett svin mångt och mycket! Men jag älskade honom eller iaf den jag ville han skulle vara, den han kunde vara, den som jag skulle lyckas göra honom till. Jag gråter varje dag, saknar honom det vi hade, vår framtid som vi planerat osv. Han gjorde också bara slut och stack ungefär helt utan förvarning. Och seriöst så vet jag att jag aldrig kommer älska någon så som jag älskade honom. Har bestämmt mej för att leva själv istället.

• Aneia

Att man alltid har ett val låter klyschigt javisst! Men med det menar jag att du kan alltid välja hur du tänker- man styr sina tankar. Det är jobbigt emellanåt men beroende på hur man väljer att tänka så styr man också hur man mår... Tänk på det lite utan att dissa det direkt. Solig

• Anonym
    MammatillSimon skrev 2012-12-12 23:31:16 följande:
    Jag vill inte ha nån annan än mitt ex (som jag lämnade för 8mån sedan) men han förlovade sej idag så får erkänna mej själv besegrad - av en 16 åring :(
    Hur gammal var han? 
Svar på tråden Jag vill inte ha nån annan =(