Inlägg från: MammatillSimon |Visa alla inlägg
  • MammatillSimon
    Anonym skrev 2012-12-13 01:13:17 följande:
    Nöj dig med att du och jag förmodligen inte är de enda som reagerar på att den där åldersskillnaden verkar rätt sjuk...? Jag tror nog att fler har förståelse för dig i det här läget än du anar. 
    Det jag mest blir ledsen över är att hon bor i hans hus och sover i min säng och tar hand om min son varannan vecka..
    Han är bara 3år (på lör) och jag vill inte att han ska ha en styvmamma på 16år
  • MammatillSimon
    Rak banan skrev 2013-02-09 22:57:40 följande:
    Jag har svårt att förstå vad en man på 30 år har gemensamt med en flicka på 16.
     Förstår att du tycker det är jobbigt.
    Ja, och nu ligger exet på sjukhus efter en bilolycka och dagen efter olyckan så får jag ett sms från hans nya, där hon skriver att hon INTE vill att jag kommer o hälsar på honom...???!!

Hallå, vi har en son som kanske vill träffa sin pappa lite oftare än vad hans farmor kan hämta.. men jag får bita ihop o göra henne till viljes..
    ♥ Simon 091215
  • MammatillSimon
    Rak banan skrev 2013-02-09 23:54:45 följande:
    Du ska ha med i beräkningen att en 16års hjärna är långt ifrån färdig. Så vad hon har för åsikter ska du ta med en nypa salt.

Ni har en son ihop. Naturligtvis ska han få träffa sin pappa. Skit i henne.
    Mjo, men nu har jag inte några uppgifter alls på var han ligger, men ska ta reda på det o efter det ska jag hälsa på åxå.
    Hur svartsjuk hon än må vara så har vi Simon ihop, plus att vi var tillsammans i 9år
    ♥ Simon 091215
Svar på tråden Jag vill inte ha nån annan =(