Vi gravida från RMC Malmö
Jag har gjort titthålsoperation för många år sen men då hittade man inget.
Jag undrar om någon fått gå o lämna blodprov efter vul?
Jag har gjort titthålsoperation för många år sen men då hittade man inget.
Jag undrar om någon fått gå o lämna blodprov efter vul?
Han sa något om sköldkörteln eller sköldkörtelnivåer. Jag hade bra för en ogravid kvinna men inte säkert att det är något fel ändå. Han sa att jag inte ska oroa mig men det gör jag ändå.
Han sa att tusentals kvinnor blir gravida världen över utan att kolla sköldkörtelvärden men jag skiter faktiskt i andra kvinnor i detta läget
Jag ska inte vaccinera mig mot svininfluensan sålänge inte barnmorskan råder mig att göra det.
Jag har nog bestämt mig för att gå o betala 1000 spänn o göra ett privat ultraljud i vecka 12-13.
Då är det "på riktigt" och bebisen har gått igenom de svåraste prövningarna och mår den fortfarande bra då så kommer jag nog känna att jag faktiskt kommer bli mamma.
Om inte annat så för att veta vad jag ska säga till jobbet om jag ska jobba i sommar eller inte och det vill de veta så tidigt som möjligt.
1000 kr är mycket pengar att punga ut med själv. Men jag tycker att det är värt det.
Den kliniken jag vill gå på får man CD med bilder och hela köret och det känns knappt lönt. En liten utskrift hade jag blivit glad för men jag gör det för att jag är orolig och vill veta att allt är bra.
Det är stora milstoplen vecka 12...
Jag går under om det är något fel på barnet och jag litar inte på det enda tecknet att jag inte blöder.
Min sambo tycker det är onödigt....