7 månaden med försök.. Fler?
Nej tyvärr så går det inte. Det är lite dumt också för när man ringt så ringer de upp en viss tid som man inte får bestämma själv. Jag får ringa så fort jag fått semester.
Solklart! Grattis!!!! Längtar så efter den dagen!!! Njut!!!!
Bim om en vecka här. Men det känns som vanligt så mensen kommer väl som vanligt. Är på ÄL+6 idag.
Nu har jag fått mens igen. Nu blir det 1,5 års försök vi går in på försök 16 alltså. Kör på med munkpeppar på en gång och hoppas jag får en ännu tidigare ägglossning. =)
Ja usch. Jag förstår att det är svårt. Trist! Hoppas ivf nr 2 går vägen. Ska hålla tummarna hårt för det!!! Har varit på semester ett tag nu så jag har legat lugnt här på forumet. Det verkar fler ha gjort också. Jag kastar också i mig vitaminer men vet inte om det hjälper. Har kört på med munkpeppar denna månad också fick mens innan vi åkte bort så jag tänkte inte på att ta med några tester på resan. Tre dagar efter mensen var slut på dag 10 i cykeln. Blev jag öm vid sex och fick en liten blödning. Så nu är frågan om det var min ägglossning eller ej. Hur går det för dig? Har du känt av någon ägglossning sedan sist? Får du mens som vanligt eller hoppar den över?
Ja det får vi hoppas. Jag har ägglossning enligt kalendern på måndag (ganska starka ÄL test idag) dock känner jag inte alls av min ägglossning som jag brukar. Jag brukar ha jätteont. Men det kanske har med munkpepparen att göra som jag äter? Fick ju för mig att jag hade ägglossning förra helgen (för tidigt tack vare munkpeppar) eftersom jag hade smärta och att jag blev öm precis som jag brukar vid sex (då jag har ÄL). Jag fick även en miniblldning som jag också brukar få vid ÄL. Men som sagt, just nu känner jag inte alls av någon ÄL.