• Pommac

7 månaden med försök.. Fler?

Se på tusan! Nu är jag nästan hundra på att jag haft ägglossning! Fick känningar i söndags vilket jag trodde var mensvärk men sen fortsatte det att göra ont på måndagen och tisdagen också. Speciellt när vi har haft sex. Blev precis så där öm som jag brukar vid ägglossning. Så jag fick alltså ägglossning på själva bim dagen. Jag är glad eftersom jag inte trodde jag skulle få någon. Hoppas cykeln är tillbaka ställd nu. Hoppas på bim runt 10-12 maj. :)

• Pommac
    Anonym (tvålen) skrev 2013-05-01 21:49:50 följande:
    Spännande! Vad skönt och så härligt att få vänta. Själv hatade jag den känslan förut då det blev så berg-och-dalbane-aktigt men nu efter 3 cykler utan ÄL så skulle jag ge en hel del för den känslan. Tänk att man alltid ska längta efter det man inte har. Håller alla tummar för att det tar sig nu! Själv hoppas jag verkligen på ÄL nästa vecka. Ni får gärna tänka på mig/oss :)

Ja, det är en underbar känsla. Hoppas verkligen det ska ta sig nu på försök 12. Tar det sig inte på försök 12-14 ska jag boka en tid för utredning. Tänker på dig! Håll oss uppdaterade!
  • Pommac
    Anonym (blomman) skrev 2013-05-02 12:18:54 följande:
    Trodde min mens kom igår. Började blöda igårkväll men bara lite lite, och ljust rosa. Men idag, ingenting. Fattar ingenting. Ska ha mens på fredag eller lördag så trodde den var tidig. Mellanblödningar brukar jag aldrig ha. Vad kan detta vara?

TESTA! =) Kanske en nidis?
  • Pommac

Det kanske var en genombrottsblödning? Visst kommer den senare? Blöder du nu också?

• Pommac

Hur gick det blomman? Fick du någon mens? Har du testat igen?

Här har jag haft ont längst ner i ryggen hela dagen (Som senadrag typ) har gått ner i låren också på baksidan. Är på ÄL+5-6 nåt. Lite osäkert då jag inte testade. Men med tanke på att min cykel blev så lång då ägglossningen inte kom förrän på dag 29 så kanske mensen är på G redan nu? (Även fast jag bara är på ÄL+5-6). Får vänta och se. Enligt mina beräkningar ska jag ha mens nästa helg.

• Pommac

Hur går det för er alla? Här går det segt. Är på ÄL+ 9 idag och har ca tre dagar kvar till mens. Testade igår och tyckte mig ana något men det försvann och i morse var testet helt blankt. Har ont i sidor och rygg och har haft det sedan ÄL+4-5. Ibland ilar det till inblandade får jag som håll i sidan och ibland är det bara dov värk. Vet inte om detta är menskänningar eller något annat. Det är bara att vänta och se.

• Pommac

Telefonen stavar lite som den vill... Suck! Men jag tror ni förstår ändå.

• Pommac
    Thotis90 skrev 2013-05-09 17:46:59 följande:
    Jag är på BIM-1 idag. Jag tror mig kunna ana svag mensvärk. Om mensen kommer blir det att ringa till kvinnokliniken och se någon ledig tid för spolning.
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se

Just. Då händer det ju något i alla fall. Men jag hoppas mensen håller sig borta från oss. :)
  • Pommac

Jag brukar aldrig ha PMS! Men Gud vad arg jag är!!! Jag har varit lättretlig hela veckan. Usch vad jobbigt. Har ont i ryggen också och det har jag också haft hela veckan. Är på ÄL+ 10 idag. Just skällde jag ut min make i telefon och det brukar aldrig hända! Känner mig hemsk. Usch. Hoppas nästan att jag är gravid. Känner inte igen mig själv. Om jag får mens så kommer jag nog blöda dubbelt med tanke på min PMS.

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?